G6R

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

G6R voor in je E10 :lol: haha

Ge-wel-dig... uniek :lol:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

ja zitten ook originele g6r velgen onder de e10 ,e 11 ook trouwens
voor me wijfie maakt het allemaal geen moer uit ,als dat pokke ding maar start en rijd .
als ik die wagen wel een poets ,zeg ze ,jij bent gek ,zo meteen word die weer vies
schiet mij maar lek :shock:

ach ja :lol:

gr peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Aaaaahhhhhh dat heb ik, althans zo iets, vaker gehoord.

In de tijd dat we nog met beide buren spraken kreeg ik van één der buurvrouwen wel eens de opmerking “niet normaal hoe vaak jij je auto’s poetst, wordt toch weer vies. Een auto is om te gebruiken”.

Pppfffff… nu is die buurvrouw van het type dat je ook in Pieterburen tegen komt. Die zou niet opvallen tussen de walrussen daar. :lol: :lol: Mag zelfs stellen dat zij geen verlagingsveren op haar auto nodig heeft. Zodra zij in haar auto gaat zitten is de veerweg verdwenen. :shock: :shock: Wat een opmerking, een auto gebruik je dus hoef je die niet te wassen. Had op me lip liggen om tegen de buurvrouw te zeggen, als je man je gebruikt heeft ga jij je toch ook douchen hahaha heb ik maar niet gedaan. Heb wel gezegd….. jij poetst je huis toch ook elke dag. Je maakt je bankstel toch ook elke dag schoon! Ja zegt ze. Nou dan, bankstel is er toch om te gebruiken en die maak je wel elke dag schoon. Je auto is duurder als je bankstel hoor.

Achja, als dat dik mormel haar auto moet wassen geeft dat teveel lichaamsbeweging denk ik.
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

whahaha pieterburen een walrus dus wahaha ,ja heb hier ook van dat zort buren ,hoor je ,dadelijk lig je lak er af van al dat gepoetst,heb je niks beters te doen ,spooor jij wel .het houd nooit op he ,ik trek dan een partij me bek open ,scheld ze helemaal de tieves .heb ook niet zo best contact met de buren in me straat .snap het niet
Maar mijn vrouw zeg het speciaal om dat ik na afloop klaagt over me rug met al dat gepoetst :lol:
had ik deze site maar nooit gevonden trouwens ,had ik nu nog in een e9 rond gereden ,en een hoop geld op zak gehad .heb ik dat pffff ;)

gr Peet
nagbi08
Newbie
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: vr nov 03, 2017 15:48
Type Corolla: E11
Type Corolla: 1999

Re: G6R

Bericht door nagbi08 »

hallo allemaal,

Peet ik heb zelfde probleem als jij. Heb ook een te hoge co2 uitstoot en hij drinkt veel benzine. Verder heb ik de lambdasonde vervangen. Had gelezen dat jij een vacuum slang hebt vervangen en dat hierdoor het probleem was opgelost. Ik wou graag weten welke slang dit was.

graag hoor ik van jou.
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

hallo gozer
er zitten 3 slangen onder die grote regelklep aan zuig buis ,weet ik veel hoe dat heet (krijg de foto weer niet geplaatst te groot weer pfff)
2 slangen zijn voor water en gaan naar je blok toe ,dan zit er nog een slang die gaat naar links toe en zit op een pijpje geschoven ,zit achte het blok ,gewoon de slangen volgen die zie je het zo ,slang was bij mij goed in gescheurd en verdroog ,maar ja wat wil je ,wagen komt uit de tweede wereld oorlog zo wat ;)

tot dus ver is bij mij het zuipe af genomen ,of ze hebben de benzine meter met een klein parkertje vast gezet ,wand zakke doet die niet meer :)

gr Peet
nagbi08
Newbie
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: vr nov 03, 2017 15:48
Type Corolla: E11
Type Corolla: 1999

Re: G6R

Bericht door nagbi08 »

Moet de ecu gereset worden naar het vervangen van de lambda sensor. Want ik rij 1 op 7. Verder loopt de auto keurig hoor geen rare geluiden geen motorstoring.
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Ja doe maar kan geen kwaat ,ff een half uurtje ,
Of die zuiniger er van gaat lopen weet ik niet , ;)


Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Hier proberen. Via me telefoon
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

aan gezien ik maar een paar uurtjes per dag werk in de morgen ,had ik dus tijd om van daag 1 velg met bavianen schurft aan te pakken
,zat te twijfelen om ze te stralen (heb dat spul ook) of met scote en brihte alles vellen weg te halen (zal het wel verkeerd geschreven hebben ,maar jammer dan)
dus in de boormachine zo toel gezet en draaien maar ,je moet rustig draaien anders is gelijk je verf ook plijte
heb ook scote en brihte om het met de hand te doen ,speciaal voor in de hoekjes
daar na toen het schuur gras weg was ,moes er vlink gepoetst gaan worden
nou heb ik van me werk speciaal spul om rvs of alu te laten glimmen ,dus toel 2 in de boor machine
in gesmeerd met dat spul en draaien tot je een ons weeg ,moes natuurlijk alles krassen weg zien te krijgen
koleren zeg ,begon zo wat te huilen ,kwam geen eind aan ,was een graf karwij is dan zeg
1 velg is klaar nu ,de andere velg pak ik morgen maar aan pfffffffff
nu vind ik velgen maar gewoon een dingetje ,gaat me meer om de banden die er om heen zitten
maar me geduld word op de proef gesteld .
binne kort outo,s maar eens gaan kleinen .ook zo rampe baan
wie dat heb uit gevonden pfffffff
Heb bij wijfie de e10 de g6r velgen er onder geknikkerd met speciale banden
ff netjes gespoten die velgen en de banden vlink in de olie gezet
ziet er weer toppie uit ,leuke matten zet wat op een g6r lijkt er in gelegd
vouwtje weer te vreden ,nu kan ze weer bochten nemen zegt ze

nou hoop ik dat er hier nog iemand mij verteld waar ik zo lamba zonne kan kopen voor een e 10 1300 uit 1997
dat kreng zuip toch een partij ,niet mooi meer . :shock: :shock: :shock: :shock:
maar zal wel weer niks terug horen hier zo .krijg ook steeds meer het gevoel dat alles op sterven na dood is hier zo :?
dus voor een beetje leven in de brouwerij een verhaaltje ,net als jaap ,alleen zijn die verhalen ietsje langer en leuker :)

zwarte wagen is veel minder gaan zuipen met een nieuwe lamba zonde .alleen rij er niet veel meer mee .
ga hem wel meer pakken voor mijn werk ,kan ik op de terug weg ff lekker knallen over de a4
gillen bedoel ik whahahaha met deze warme luchten gaat die weer lekker stinken

maar goed toen kwam er een olifant en blies het hele verhaaltje uit ,amen

gr Peet uit het zonnigge delluuuuuuf
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Aaaaaaahhhhh velgjes proper maken….. nice job…..uche.
Ben je wel even zoet mee inderdaad hahaha….denk maar zo, het houd je van de straat hè

Geen idee waar je een lambdasonde uit kan halen voor je E10. Bij de dealer wellicht maar daar zal je de hoofdprijs betalen denk ik.

Zo goed als elk forum is naar de eeuwige jachtvelden. Schuldige….. facebook.

Ben er nog niet over uit maar ga denkelijk dat hele facebook eruit mieteren. Wat je toch hoort in het nieuws……die weten nog eerder wanneer ik mot schijten als ik zelf. :shock:

Wel mooi dat je G6R minder is gaan zuipen….eindelijk.

Je mot die olifant beter eten geven…..is die minder winderig en kan dan verhaaltjes niet uit blazen hahahaha….. :lol:

Succes met de volgende velg
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Nou had van daag geen zin om die andere velgen te doen ,had al gedoes ook ,
Ach dat feest boek ,ze weten toch alles van ons ,zo lang je op internet zit te kutten weten ze alle gegevens al van je ,zo lang je een telefoon op zak heb ben je af te luisteren ,alleen batterij er uit ,dan ben je niet meer te beluisteren ,zelfs als je foon uit staan ,kunnen ze jenog horen ,met pc ,laptop ,i pad precies het zelfde jaap
Maar zo lang ze maar van me wagen af blijfen , ;) gelukkig heb ik een ouwe wagen ,wand heb je zo nieuwere type met boord pc (radio ,Tom Tom enz enz) ) dat wete ze zelf of je aan je zak zit te krabben ,maar zo lang ik geen geheimen heb ,ben je ook niet aan trekkelijk ,en poen heb ik toch niet :lol:

Peet
jancompressor
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: di mar 21, 2017 20:28

Re: G6R

Bericht door jancompressor »

Leuk.
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

LEUK JAN :shock:
lamba zonde verwijdert voor de gein ,wagen loopt gelijk beter en veeeeeel zuinigger
wel een plaatje over het gaatje gemaakt
je heb heel dat kat ding niet nodig ,had ik dat maar eerder geweten ,hoop geld op zak gehouden
morge bij die zwarte wagen ook weg halen die zooi .

gr Peet
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7527
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: G6R

Bericht door Blof-fan »

Kijk eens hier Peet :roll:

€55,62 voor een lambda sensortje voor je wijffie d'r E10 :lol:

https://www.bogijn.nl/onderdelen/artike ... ambdasonde
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
Berichten: 6060
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 16:43
Locatie: Tilburg

Re: G6R

Bericht door Linea Sol »

Niet duur en toch origineel :lol:
Gegroet JO

01-09-2021 CHR. 1.8 Hybride Bi-tone full led verlichting
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Dank je Patrick ,hier kan ik wat mee ,scheeld een hoop poen ook zeg ,kolere

Van daag de 3 velgen op geknapt ,niet normaal meer wat een baan zeg
Gaat nergens meer over ,alles glimd weer als een tiet ,
Nou nog een keer er onder zetten ,maar dan mot het niet meer koud worden

Gr peet
jancompressor
Newbie
Newbie
Berichten: 14
Lid geworden op: di mar 21, 2017 20:28

Re: G6R

Bericht door jancompressor »

Tiet ?? Peet zit je wel op het juiste forum.???
Gebruikersavatar
R1ck
Starting member
Starting member
Berichten: 52
Lid geworden op: di aug 15, 2017 15:15

Re: G6R

Bericht door R1ck »

Peet,

Ik geniet van je verhalen maar ik weet niet altijd wat ik er op moet reageren haha! Dus wat betreft dat het dood is hier, ik lees stilletjes mee!

Lekker bezig met die velgen van je! Benieuwd hoe ze eruit zien, Jaap zal wel een fotootje plaatsen gok ik :lol:

Groeten vanaf de Veluwe!
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

dit is toch de site met happy eind jan ??? ;)
Rick ik weet wel dat er mee gelezen word hoor ,snap ook dat er niet altijd terug gereageerd kan worden
maar ik ik probeer er wel iets van te maken hier zo ,het is zo stilletjes

kijk als er iemand vraag welke bogie vonkjes mot kopen bij zijn wagen ,dan krijg die van alle kanten andword .
vraag ik is wat ,dan zit ik compleet in me eige te lullen rick ,snap jij het nog ?

Mag eigenlijk van het bestuur me verhalen niet meer neer zetten hier zo .om dat het nergens over gaat ,
alleen bij motor wissel en nieuwe stikkers mag ik wat schrijven hier zo .schiet mij maar lek :shock:

Maar ik blijf gewoon wat schrijven hoor ,een beetje leven in de brouwerij .net als jaap
Ja dat ik de foto,s niet kan plaatsen komt door het bestuur ,die houd alles tegen
elke keer lees ik bij me foto,s te groot te dik te klein te radioaktief enz enz enz ,ik weet het niet meer
De heer jaap is speciaal in het leven geroepen om voor mij af en toe wat foto,s neer te zetten ,waar deer dat zeer ;)

wanneer de velgen er onder gaan weet ik nog niet ,kan ze verlopig ff niet meer zien .heb me het appe zuur staan poetsen op die krengen .
voor straf heb ik ze in een donker vochtig schuurtje ge legt ,ze bekijken het maar ff ;)

ps hoe ouder hoe gekker hoor

u zij geroet allemaal .

peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Hoe ouder, hoe gekker?

Gaat wat worden dan....de jaartjes vliegen eraan de laatste jaren :lol: :lol:
Ik ben niet gek....ik ben een spuitbus :shock:

Voordeel van in je eige lullen is dat er tenminste één iemand luistert/leest Peet..... :lol: :lol:

Gaat bijna overal zo in de forums....... die zijn op sterven na dood. MR2 forum gebeurd ook niks meer.....als ze daar nu wat zetten gaat het over gepimpte rollators :lol: :lol:
Ik zeg het je..... facebook is de schuldige.......... :snipersmile:

En...... kein thema om een fotoke te plaatsen hoor ;)
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Hoe ouwer hoe gekker ,verder heb ik er geen last van ;) ;) ;) ;)
Ja het loop over al terug ,zat vroeger bij de eurovissers (zeevissen) in 2005
Na een aantal jaren liep het ook terug ook de leden aantal ,geen vangst berichten meer of heel weinig ,ja ach ja
Maar goed ik heb nog een klein verhaaltje.
Gister bij me zoon zijn e11 op zomer banden gezet ,zijn minerva bandjes ,rijd heerlijk makkelijk uit te balanceren ,en koste geen drol ,
Wagentje loop heerlijk net een ton gelope ,
Maar goed ik van morge die
gepoetste mac velgen onder me g6r gepleurd ,eerst ff alle ren blokken schoon gemaakt en weer ff rood gespoten ,de hoed van me rem schijfen ook zwart gemaakt
Heb de banden toyo r1 r op 1,5 bar gezet ,stonde eigenlijk nog op ,maar ff na lopen kan geen kwaat
Binne kort ff gaan kleien en goed poetsen met commedant nummer 80 ,,in in smeren met schoene smeer ,zo dat die weer diep zwart word , :lol:
Had er nu geen tijd voor ,en ik heb last van een kapotte rib ,dus het werd het ook niet ,kom wel binne kort .verder niks bij zonders met dat ouwe lijk,

U zij gegroet

Peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Genoeg te doen dus...... :D

Ik ga wat hoestbonbons sturen naar die woestijnratten in de Sahara.

Afgelopen week dacht ik.... goh laat ik de gtsi eens wassen. Weldra staat die weer netjes te blinken. Ruim de spullen op, ga even naar binnen om te ...... kom weer buiten. Is de Gtsi geel geworden :shock: :shock: alle auto's in de straat zijn geel geworden :shock:
Sahara zand.... :shock: krijg je toch de zandkoekjes van hè.....

Gisteravond de Starlet en Gtsi maar weer eens gewassen......
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Het mot niet gekker worden zeg.... :shock: :shock:

Ik schijt er mee uit....auto's wassen.... ga ik ff de telegraaf lezen en dan lees ik dit....

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1945892 ... d-op-komst

:zucht:
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Hou op schij uit over dat zant ,je word er helemaal lijp van ,
En het is nog zo radioaktief als de nete ,gewoon af spoele is het beste
,ja je kan blijfe poetsen
Dat is de grote ergenis ,je kan heel de dag poetsen ,je ben klaar alles op geruimd ,sta nog ff na te geniete hoe die glimt komt er een duif aan met zijn annus helemaal ope ,en je denk ,toch niet mijn wage he ,en ja hoor 1 meter stront komt er uit zo over je gepoetste wagen heen .
Heb dat gewoon mee gemaakt ,nou ik kon zo wat naar het riagg ,
Dag ff dat ik helemaal lijp werd ,en haal het er maar gelijk er af ,anders ga je lak helemaal naar de klote ,daar om ik haat die vogels .

Peet
Gebruikersavatar
R1ck
Starting member
Starting member
Berichten: 52
Lid geworden op: di aug 15, 2017 15:15

Re: G6R

Bericht door R1ck »

Peet schreef: za apr 14, 2018 18:03 Rick ik weet wel dat er mee gelezen word hoor ,snap ook dat er niet altijd terug gereageerd kan worden
maar ik ik probeer er wel iets van te maken hier zo ,het is zo stilletjes

kijk als er iemand vraag welke bogie vonkjes mot kopen bij zijn wagen ,dan krijg die van alle kanten andword .
vraag ik is wat ,dan zit ik compleet in me eige te lullen rick ,snap jij het nog ?

Mag eigenlijk van het bestuur me verhalen niet meer neer zetten hier zo .om dat het nergens over gaat ,
alleen bij motor wissel en nieuwe stikkers mag ik wat schrijven hier zo .schiet mij maar lek :shock:

Maar ik blijf gewoon wat schrijven hoor ,een beetje leven in de brouwerij .net als jaap
Ja dat ik de foto,s niet kan plaatsen komt door het bestuur ,die houd alles tegen
elke keer lees ik bij me foto,s te groot te dik te klein te radioaktief enz enz enz ,ik weet het niet meer
De heer jaap is speciaal in het leven geroepen om voor mij af en toe wat foto,s neer te zetten ,waar deer dat zeer ;)

wanneer de velgen er onder gaan weet ik nog niet ,kan ze verlopig ff niet meer zien .heb me het appe zuur staan poetsen op die krengen .
voor straf heb ik ze in een donker vochtig schuurtje ge legt ,ze bekijken het maar ff ;)

ps hoe ouder hoe gekker hoor

u zij geroet allemaal .

peet
Haha, nee heb je gelijk in Peet! Af en toe wel erg stilletjes hier... In de whatsappgroep die nu in het leven is geroepen is wat meer te beleven, je bent van harte welkom!

Blijf je verhalen posten want na 70+ pagina's maakt dat denk ik niet meer zoveel uit ;)

Ik gebruik https://www.fotoverkleinen.nl/ vaak om foto's wat kleiner te maken en klaar te maken voor het forum. Misschien werkt het ook voor jou!

Groeten Rick!
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Hoi Rick ,ik ben niet zo ster daar in ,denk dat ik gelijk alles kwijt ben ook ,whaha
Ja hoor wie s schrijf die blijf zeg ik maar ;) k

Gr peet
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

Zo heb ff een nieuwe doos met klei gekocht en champo in een spuit fles
Dus gister maar is te keer gegaan ,jesus wat een pokkenbaan ,
Maar die witte klei was een partij zwart ,mooi ...
Nu zeggen ze dat dan je lak beter gaat schijnen ,heb na de hand zo speciale waks er over heen gepleurd ,heb me helemaal de krampen staan poetsen ,nou hij schijnt nog steeds het zelfde
Dus ga ik steeds minder geloven in die klei zooi ,is gewoon geld klopperij
Ik zie het verschil niet
Morg3 ga ik er een winter waks over heen gooien ,dat speciale spul van Steve ,
Dan hoef ik niet zo veel meer te poetsen ,krijg er namelijk een steeds grotere hekel aan
Maar goed de e10 van me wijfie pak ik gelijk ff mee dan ,
En dan vind ik het geschoten ,nog ff een apkje volgende week voor dat ding ,en klAar is Kees
U zij gegroet heren
Peet
Gebruikersavatar
jaapio
President member
President member
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
Type Corolla: E10
Type Corolla: XP9TS-MR2
Locatie: Limburg/Bocholtz

Re: G6R

Bericht door jaapio »

Hahahahaha.... klei is om de verontreiniging er af te halen. Daarna moet je een polijstbeurtje doen en dan de wax :lol: :lol:
Dat je klei zwart was wilt zeggen dat er nogal wat verontreiniging op zat..... of je lak moet afgeven hahaha....
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet »

verontreiniging jaap ?dan had ik net zo goed gloor of afbijts verdund met water kunnen doen
dat gaat veel sneller
maar volgende keer maak ik die klei op een slijptol .ff er over heen vliegen :lol:

maar ook dat nog ,eerst polijsten pfffffffffffffffffffffffffffffffff
jaap winterwaks van steve gaat er over heen ,dat blijf 6 maanden zitten ,hoef hem als die vies is alleen maar af te spoelen ,en lichtjes poetsen als het moet ,
het blijf een graf baan ,in de grote vakantie weer al me spooilers er af en zant weg halen op plekken waar je niet bij kan
ook zo graf baan .
maar goed denk dat ik het bij kwik vit laat doen allemaal ,de enigste garage waar ik nog vertrouwen in heb :lol: :lol: :lol: :lol:

peet
Plaats reactie