2019 Corolla

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Gebruikersavatar
J-Corolla
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4385
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 18:32
CCNL lidnummer: 802
Type Corolla: ZZE121
Type Corolla: E11 + E12
Locatie: Oosterhout, NB
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door J-Corolla »

Lijkt me een lastige, maar begrijpelijke keuze.

Als je maar weet dat je de Auris niet aan mij kan slijten, ik blijf lekker bij de E12 :lol:
Betekend dit de terugkeer van R-Rolla op het forum, of wordt het straks R-Yaris? :P
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―


― ― BEST OF PAINT 2013MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
Joseppe
Freak
Freak
Berichten: 8636
Lid geworden op: ma mei 02, 2005 23:12
CCNL lidnummer: 621
Type Corolla: AE101
Type Corolla: E 10
Locatie: Rijkerswoerd Gemeente Arnhem
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid Dynamic + 1996 Corolla GXI update 16-1

Bericht door Joseppe »

R-Auris schreef:Zo nou.. we zijn toch aan het denken de Auris te verkopen deze zomer.. op het werk zit de auto in de TKV regeling wat betekend dat ik hem na 2 jaar voor x bedrag terug kan verkopen.

Wilde hem eerst blijven rijden maar met de nieuwe belasting regels ga ik er straks wel 67 euro per maand aan belasting voor betalen aangezien het nogal een zwaar beest is met al die accu's.

Wat ik zelf al een tijd in mijn hoofd had en waar mijn vriendin vanmiddag dus ook ineens mee kwam.. Misschien toch maar een Yaris kopen..

Net even zitten kijken en voor het bedrag wat ik terug ga krijgen voor de Auris kunnen we een nieuwe Yaris dynamic + navi kopen.. 1 eis is gewoon er niks in comfort in achteruit te gaan en een Yaris Dynamic heeft ook automatische lampen + regensensor + climate contoll + cruise controll. met full map navi en leuke velgjes.. zal dan wel de 1.3 worden met CVT want ben gek op de CVT van de Auris :P

Binnenkort maar eens kijken voor een proefritje.. Auris is en blijft een geweldige auto maar we hebben nu een huis samen.. en dan moet je toch een beetje op de centjes letten helaas.

herkenbaar als je samen woont of op je zelf zijn er andere prioriteiten die gaan spelen en is de auto niet vaak meer de hoofdzaak kwa uitgaven maar wat ik bij mezelf zelfs merk 1 van de sluitposten ;) . Is die nieuwe Yaris Hybrid niks toevallig, las dat die rond de 18 ging kosten........ voorspel dat ze daar veel klantjes mee gaan scoren onder de huidige bluemotionrijders :D
http://www.stipggz-arnhem.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stuwoverbetuwe.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ribwavv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
VVTI-2007
Special member
Special member
Berichten: 825
Lid geworden op: za nov 06, 2004 17:01
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: MR2
Locatie: Tussen Tilburg en Breda

Re: 2010 Auris Hybrid Dynamic + 1996 Corolla GXI update 16-1

Bericht door VVTI-2007 »

R-Auris schreef: Wilde hem eerst blijven rijden maar met de nieuwe belasting regels ga ik er straks wel 67 euro per maand aan belasting voor betalen aangezien het nogal een zwaar beest is met al die accu's.
Waar kan je vinden dat je dat gaat betalen aan houderschapsbelasting voor een Auris Hybrid, hij is Co2 zuinig.
En ik kan nog nergens vinden dat je voor een Co2 zuinige auto zoveel gaat betalen aan houderschapsbelasting.
IS300H, MR2 en Aygo
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Even uit mijn hoofd gaan die nieuwe regels per 2013 (kan ook 2014 zijn) in.. enkel als je een volledige electrobak hebt (a la prius plug in) dan blijft hij belasting vrij.
Op dit moment wordt nog een vrijstelling op de motorrijtuigbelasting (MRB) gegeven voor zuinige auto’s. Consumenten krijgen een vrijstelling als zij een een auto hebben die minder dan 110 gram CO2 per kilometer bij benzine, en 95 gram CO2 per kilometer bij diesel, uitstoot. Maar dit fiscale voordeel eindigt per 2014. U kunt hier dus nog in de jaren 2012 en 2013 van profiteren.

Volgens de plannen van het kabinet wordt de vrijstelling van de wegenbelasting voor zuinige auto’s met ingang van 1 januari 2014 afgeschaft. Er geldt nog een specifieke uitzondering; auto’s die niet meer dan 50 gram CO2 per kilometer uitstoten krijgen tot en met 2015 nog wel een vrijstelling van de wegenbelasting.

Reden is dat auto’s steeds zuiniger worden, en dat zonder aanpassing van het huidige beleid de fiscale stimuleringsmaatregelen steeds minder effect zullen hebben. Daarom worden de normen de komende jaren opgetrokken, en worden dus bepaalde onderdelen afgeschaft, zoals de algehele vrijstelling van de wegenbelasting.
Bron http://www.wegenbelastingvrij.net/nl/

Yaris hybrid is ook zwaarder dus betaal je ook weer meer belasting maar ook in de config zoals wij hem zouden willen word hij te duur.. kan een Yaris dynamic CVT 1.3 + navi "kopen" voor het geld wat ik terug krijg.. zonder bijbetalen dus ;) Ben nu in de Auris nogal verwent met smart entry/auto ruiten + lichten / cruise controll / navi / etc etc. en wil dat graag houden :P

Naja eerst maar eens een keertje proefrijden in zon ding :P
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
Berichten: 6060
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 16:43
Locatie: Tilburg

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door Linea Sol »

verstandige keuze lijkt me ;)
Gegroet JO

01-09-2021 CHR. 1.8 Hybride Bi-tone full led verlichting
VVTI-2007
Special member
Special member
Berichten: 825
Lid geworden op: za nov 06, 2004 17:01
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: MR2
Locatie: Tussen Tilburg en Breda

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door VVTI-2007 »

dan kun je nog 2 jaar rijden zonder belasting te hoeven betalen.....
IS300H, MR2 en Aygo
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

VVTI-2007 schreef:dan kun je nog 2 jaar rijden zonder belasting te hoeven betalen.....
Ja dat klopt wel maar ik heb nu een gegarandeerde terugkoop prijs ;) (praten over augustus hier he das nog ff) en over nog een jaar is en de fabrieks garantie net vervallen + je moet belasting betalen en dan moet je de auto nog maar eens kwijt zien te raken voor een leuk bedrag dat je er ook wat voor terug kan kopen :P

Dus dan heb ik liever nu nog een nieuwe auto dan hem nog een jaar door te rijden en dan nog maar moeten zien of ik hem kwijt raak en voor welk bedrag.. Kan nu een Yaris kopen terwijl het mij geen stuiver kost als ik goed heb gerekend ;) dan ben ik een dief van mijn eigen portomonee als ik het niet zou doen..
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
VVTI-2007
Special member
Special member
Berichten: 825
Lid geworden op: za nov 06, 2004 17:01
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: MR2
Locatie: Tussen Tilburg en Breda

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door VVTI-2007 »

R-Auris schreef:
VVTI-2007 schreef:dan kun je nog 2 jaar rijden zonder belasting te hoeven betalen.....
Ja dat klopt wel maar ik heb nu een gegarandeerde terugkoop prijs ;) (praten over augustus hier he das nog ff) en over nog een jaar is en de fabrieks garantie net vervallen + je moet belasting betalen en dan moet je de auto nog maar eens kwijt zien te raken voor een leuk bedrag dat je er ook wat voor terug kan kopen :P

Dus dan heb ik liever nu nog een nieuwe auto dan hem nog een jaar door te rijden en dan nog maar moeten zien of ik hem kwijt raak en voor welk bedrag.. Kan nu een Yaris kopen terwijl het mij geen stuiver kost als ik goed heb gerekend ;) dan ben ik een dief van mijn eigen portomonee als ik het niet zou doen..
Das natuurlijk ook zo.
Ik heb natuurlijk zelf een Auris Hybrid van de zaak en die valt heel het lease contract nog onder de regeling. Prive hebben we ook nog een a-label auto en gelukkig is die qua gewicht niet zo zwaar. Dus maak me daar minder zorgen over.
IS300H, MR2 en Aygo
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Ja met een lease auto zit je nog even safe.. maar de Auris weegd 1455.. dat is net 5 kilo te zwaar voor een belasting klasse lager.. en van 0 naar 67 euro per maand is toch best veel eigenlijk.. De Yaris zou net boven een ton uitkomen.. dat scheeld ruim 400 kilo.

Naja eerst maar eens kijken of we er 1 kunnen proefrijden ergens. wel benieuwd eigenlijk hoe dat nu rijd ben hybride gewend nu xD
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Celica Steve
Senior member
Senior member
Berichten: 347
Lid geworden op: zo apr 09, 2006 19:56
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: Celica T16
Locatie: Naast de buurman
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door Celica Steve »

L&P heeft inderdaad geen Yaris CVT rijden. Wij (Schouten Gorinchem) hebben wel een CVT rijden. Regel het een keer met Rob en ik zet hem klaar..

Ps. Destijds hoefde je over het hybride systeem geen wegenbelasting te betalen. Scheelde toch 100 kg.. Weet natuurlijk niet wat dat vanaf 2014 gaat worden.
'86 Celica 1.6 20v GT '07 Yaris 1.8 TS
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Er waren inderdaad al wat andere regelingen voor deze voor de "oude' hybrides maar betwijfel dat die zo terug komen kost de overheid nogal wat geld..

Zal wel zien als ze helemaal geen 1.3 CVT hebben dan zal ik Rob eens aanschieten. Maar zei al tegen mijn vriendin kan best de motor in een andere auto proefrijden en de auto zelf met een andere motor :P heb destijds de Auris ook al gekocht na een weekendje rijden met een Prius.

Maar goed we hebben ook nog even in Augustus is de Auris pas 2 jaar. maar je zal altijd zien dat er een paar maanden wachttijd is :P dus willen alvast beetje rond kijken.
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Robbie F
Moderator
Moderator
Berichten: 4534
Lid geworden op: di feb 10, 2004 21:40
CCNL lidnummer: 471
Type Corolla: ZZE111
Type Corolla: Gs450h
Locatie: Emmeloord

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door Robbie F »

hey hallo

ik denk dat zo'n yaris cvt je nog wel gaat tegenvallen. ik vindt het namelijk erg veel lawaai maken. en de cvt is niet zoals in de hybride's.
verder vindt ik de nieuwe yaris wel een mooie auto en rijdt ook verder wel goed. ik zou zelf voor een 1.0 3 cilinder gaan in zo'n auto. dan is de auto wel lekker stil

mvg robbie f
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door Leon »

Ik heb die 1.0 3-cilinder ook gereden, die valt inderdaad lang niet tegen. Onderin merk je wel dat het een kleine motor is en dat ie flink moet werken om de gang erin te krijgen. Maar eenmaal een beetje op snelheid rijdt ie prima en zaols Robbie aangaf ook nog redelijk stil.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Ken de 1.0 wel uit de auto van mijn vader daar ligt hij namelijk ook in vind hem toch erg traag en in zijn auto (107) is hij nogal een lawaai bak maar ok dat ding is ook van blik gemaakt ;). Maar ik wil sowieso een automaat al was het maar dat mijn vriendin met haar gezondheid zit en al het "werken" met een koppeling is gewoon niet te doen voor haar.

Naja we zien wel wat het word :) eerst maar eens proefrijden =)
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door Leon »

Precies dat gevoel had ik ook vordat ik in de Yaris 1.0 stapte. Toch valt dat reuze mee.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Naja of hij nu snel of traag is de 1.0 is niet met automaat te krijgen dus die valt bij voorbaat al af xD

Oh en ik zie net dat de 1.0 ook niet in dynamic te leveren is :P dan is het sowieso een no go haha. wil qua luxe en comfort niet teveel in moeten leveren vanaf de Auris want dan gaat hij er toch echt niet uit.
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 9879
Lid geworden op: wo dec 20, 2006 13:25
CCNL lidnummer: 736
Type Corolla: E12
Type Corolla: T-sport
Locatie: Gelderland (NL)

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door CoupÉter »

Ik denk dat je goed moet afwegen tussen de Auris en yaris. Je gaat er ondanks dat de yaris wel groter is geworden toch een stuk in ruimte mee achteruit. Koffer is een stuk kleiner. Maar interieur/achterbank is best wel ruim. Voor eventuele toekomstige kids is het ook wel goed te doen denk ik.

qua luxe denk ik dat de Auris wel iets luxer is maar met een dynamic zit je wel goed. Echter het comfort zal wel stuk anders zijn.

Ben benieuwd wat je gaat doen uiteindelijk :)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Naja vandaag even in de Yaris Dynamic gezeten de stoelen zitten best lekker maar hoe het rijd moet ik nog gaan uitvinden ;)

De Auris is inderdaad wel wat groter vooral ook achterin denk ik maar qua kofferbak scheeld het nou niet giga veel. Heb in de Auris dat accupakket achterin liggen he :p dus heb daar helaas ook geen zeeen van ruimte. Mijn vriendin haar zus rijden ook een Yaris (1 van de laatste van de oude serie volgens mij) en die slepen 3 kids ook overal mee naar toe inclusief een baby.

En als het een Yaris word doe ik het niet voor minder als een dynamic :P wil die luxe gewoon niet kwijt.. dat smart entry b.v. gewoon zo geweldig gewoon aan de deur trekken en naar binnen geen gedoe met sleutels zoeken xD
Heb mijzelf gewoon verwend met de Auris, een Yaris zal best wat minder zijn maar ja heb ook een huis tegenwoordig.. en een 2de auto.. je kan niet alles hebben xD
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Nou vandaag nog even bezig geweest met informatie inwinnen. Het zou ook nog een HSD kunnen worden die is na verrekening van korting etc niet zo giga veel duurder als de 1.3 maar stiekem toch net teveel.
Maar ja de normale dynamic komt met nieuwe belasting regels (vanaf 1 juli 2012) al 500 euro boven budget.. dus de hsd zit dan alweer weer een hoop meer boven budget.

Pff hoop keuzes allemaal xD krijg vrijdag nog voorgerekend wat ze mij kosten aan afleverkosten en extra dingen (mattenset enzo xD) die er standaard bij komen dan weet ik weer wat meer. Vanaf volgende maand is meer publiekelijk bekend over de HSD na de autoshow van geneve (of hoe schijf je dat :p).

Ik kan echt niet tegen wachten als ik beslissingen over grote aankopen wil maken haha. Oh overigens Celica Steve zaterdag komen we even langs ;)
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Celica Steve
Senior member
Senior member
Berichten: 347
Lid geworden op: zo apr 09, 2006 19:56
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: Celica T16
Locatie: Naast de buurman
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door Celica Steve »

Rob had me inderdaad gebeld ja. Ik heb een Dynamic CVT klaar staan voor je.

Volgens mij wordt een HSD niet veel duurder hoor. Zeker niet na de BPM verhoging die er per 1 juli aankomt.

Enig idee hoe laat je er zaterdag bent?
'86 Celica 1.6 20v GT '07 Yaris 1.8 TS
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Celica Steve schreef:Rob had me inderdaad gebeld ja. Ik heb een Dynamic CVT klaar staan voor je.

Volgens mij wordt een HSD niet veel duurder hoor. Zeker niet na de BPM verhoging die er per 1 juli aankomt.

Enig idee hoe laat je er zaterdag bent?
Dat heb ik nog aan Rob gevraagd over hoe laat en bij wie ik moest zijn xD maar had er geen antwoord meer op gehad. PM me anders even.

En Dynamic CVT dat is nou exact waar we naar kijken :) dus dat is mooi. Bedankt alvast.
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Nou vanmorgen even met een Dynamic CVT op stap geweest dankzij Toyota Schouten =) rijd voortreffelijk de 1.3 CVT maakt echt niet zoveel lawaai misschien zelfs wel minder als de Auris :P

De Yaris is ook verrassend ruim van binnen.. Nu enkel nog even een maandje of wat wachten tot hopelijk de prijzen en uitrustingen van de HSD bekend word zodat we eens kunnen gaan kiezen wat we gaan doen.
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Nou van de week was het eindelijk zo ver de autosalon van Genève was begonnen. Het punt waarop ik dus ongeveer te weten zou komen wat de Yaris gaat kosten :P Op de inruilprijs van de Auris (als hij straks in Aug 2 jaar is) moeten we ongeveer 800 euro bijbetalen voor de Yaris.
Hoop de winterbanden + velgen van de Auris nog voor een leuk prijsje te verkopen aangezien die toch onder de Yaris niet gaan passen.

Dus naar alle waarschijnlijkheid rijden wij in Augustus in een Yaris Hybride Dynamic in de kleur 1F7 =) dit keer enkel zonder ingebouwde navi. Is toch weer een hele smak geld en kopen dan toch liever voor ongeveer 1/3de van het geld een TomTom die we ook in de Corolla kunnen gebruiken. Zo heel vaak gebruiken we hem nu ook niet en anders hebben we beide een gsm met google maps mochten we onverhoopt toch ineens ergens zijn zonder navi :P

Nog even afwachten tot er wat meer info vrij komt alvoorens ik hem echt bestel :P
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Gebruikersavatar
J-Corolla
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4385
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 18:32
CCNL lidnummer: 802
Type Corolla: ZZE121
Type Corolla: E11 + E12
Locatie: Oosterhout, NB
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door J-Corolla »

Welke kleur is dat in 'gewone' termen? :P
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―


― ― BEST OF PAINT 2013MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

dezelfde als ook op de Auris zit nu ;)
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Linea Sol
Die-Hard
Die-Hard
Berichten: 6060
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 16:43
Locatie: Tilburg

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door Linea Sol »

Ben benieuwd hoor
Gegroet JO

01-09-2021 CHR. 1.8 Hybride Bi-tone full led verlichting
CoupÉter
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 9879
Lid geworden op: wo dec 20, 2006 13:25
CCNL lidnummer: 736
Type Corolla: E12
Type Corolla: T-sport
Locatie: Gelderland (NL)

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door CoupÉter »

dan is de keuze best logisch ja ;)
Past: Silver Toyota Corolla E11 Clean look (sold)
Current: Toyota Yaris (daily)
Current: Toyota Corolla E12 TS
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door R-Auris »

Vandaag de knoop door gehakt. de Yaris HSD 1.5 Dynamic in de kleur Ultra Silver (1F7) is besteld =)
Nu ja morgen gaat hij met de eerste orders richting de fabriek zodat we hem zeker in Augustus hebben.
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Gebruikersavatar
J-Corolla
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4385
Lid geworden op: zo aug 22, 2010 18:32
CCNL lidnummer: 802
Type Corolla: ZZE121
Type Corolla: E11 + E12
Locatie: Oosterhout, NB
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Auris eruit?...

Bericht door J-Corolla »

Nice. :)
― ― ― ― ― ― ― ― ― ⁂ COROLLAE12.COM ⁂ ― ― ― ― ― ― ― ― ―


― ― BEST OF PAINT 2013MOOISTE COROLLA VAN NL 2014! ― ―
Project Topic: viewtopic.php?f=50&t=34892
R-Auris
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 2068
Lid geworden op: di mei 06, 2008 22:30
CCNL lidnummer: 748
Type Corolla: E10
Type Corolla: Yaris
Contacteer:

Re: 2010 Auris Hybrid+1996 Corolla | Yaris HSD Dyn besteld =

Bericht door R-Auris »

Hier staan wel wat leuke fototjes enzo
http://www.toyota.nl/cars/coming_soon/y ... index.tmex

Nu nog een paar *cough* 5 maanden.. wachten
Current: 1996 Corolla GXI Old: 2002 Toyota Corolla 1.6 Sol, 2010 Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Dynamic, 2012 Toyota Yaris 1.5 Full Hybrid Dynamic.
Plaats reactie