Bart's EX Black AE111 G6fakeR/IS200
Moderator: Moderator
- Perre
- CCNL Member
- Berichten: 843
- Lid geworden op: zo nov 09, 2014 15:43
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: E11Station
- Locatie: Herenthout België
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Vet filmpje. Die turbo zie je goed zitten door die motorkap!
Wie heeft er van bovenaf gefilmd dan? Lijkt wel vanuit de helikopter ofzo.
Wie heeft er van bovenaf gefilmd dan? Lijkt wel vanuit de helikopter ofzo.
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
dat is gefilmd van een drone
dit was toerrit van Toyota Club Benelux bij het 3 landenpunt
hier een filmpje van die dag
dit was toerrit van Toyota Club Benelux bij het 3 landenpunt
hier een filmpje van die dag
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
mooi bart
peet
peet
- jaapio
- President member
- Berichten: 1247
- Lid geworden op: vr apr 13, 2007 07:18
- Type Corolla: E10
- Type Corolla: XP9TS-MR2
- Locatie: Limburg/Bocholtz
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Echt gaaf met die drone
-
- President member
- Berichten: 2293
- Lid geworden op: do jul 27, 2006 17:08
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: E12
- Type Corolla: Corolla
- Locatie: Het Zonnige Zuiden
- Contacteer:
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Twee erg toffe filmpjes. Zeker met de drone beelden erbij maakt het erg leuk en afwisselend.
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: 2018...
stof er af
Corolla uit elkaar geschroefd vanwege de versnellingsbak die een revisie nodig heeft
Synchro van 3 had de beste tijd wel gehad en met terug schakelen naar 3 was het ineens krassen en hoe ironisch ook toevallig zat Ad bij mij in de auto toen het voor het eerst gebeurde
goed motor er uit in zen geheel en die kans laat ik even niet voorbijgaan voor wat preventief onderhoud
Koelvloeistof slangen worden allemaal vervangen door stoney slangen in het zwart
remleidingen rondom nieuwe (ja alweer) nu voor superstrut leidingen voor
remblokken voor vervangen de schijven heb ik al eens af laten draaien en ook een G6 remcylinder er in zetten kijken of dat wat oplevert met het remprobleem wat ik heb
genoeg de hobbyen dus
Corolla uit elkaar geschroefd vanwege de versnellingsbak die een revisie nodig heeft
Synchro van 3 had de beste tijd wel gehad en met terug schakelen naar 3 was het ineens krassen en hoe ironisch ook toevallig zat Ad bij mij in de auto toen het voor het eerst gebeurde
goed motor er uit in zen geheel en die kans laat ik even niet voorbijgaan voor wat preventief onderhoud
Koelvloeistof slangen worden allemaal vervangen door stoney slangen in het zwart
remleidingen rondom nieuwe (ja alweer) nu voor superstrut leidingen voor
remblokken voor vervangen de schijven heb ik al eens af laten draaien en ook een G6 remcylinder er in zetten kijken of dat wat oplevert met het remprobleem wat ik heb
genoeg de hobbyen dus
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Wat heb je voor rem probleem dan Bart?
En de bak ga je reviseren? Of komt er een andere bak onder?
En de bak ga je reviseren? Of komt er een andere bak onder?
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
foto,ssssssssss bart
gr Peet
gr Peet
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
nou deze wordt gereviseerd
en rem problemen in de vorm van achter te hard remmen voor te weinig en het heeft zeker iets te maken met wat aan de carrosserie vast hangt de originele kauwen van deze auto zitten nu op de daily en die remt als een malle dus mijn klauwen zelf ligt het niet aan
+ het systeem is een keer helemaal leeg geweest dus met ontluchten motor aan zetten en abs pomp een aantal keren inschakelen
ook de G6 remsylinder schijnt iets anders te zijn en heb eigenlijk al sinds de 20v swap het idee dat ik hard moet trappen dus de bekrachtiger gaat ook vervangen worden (pedaal zakt niet weg met starten)
maar heb ondertussen zoveel veranderd dat het gewicht in de neus bizar is toegenomen en remmen wel wat aan gedaan heb maar de balans nog ver te zoeken is, dus nu moet ik dingen doen waar ik normaal betaald voor wordt storing zoeken :lol
Peet ik stuur die wel even via gezichtboek ik heb de hoop opgegeven met fotos plaatsen op forum
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Bart, had deze auto origineel trommels achter? Als je er achter eerst trommels op had, heb je dan de remkrachtverdeler ook mee overgezet bij het wisselen naar schijven achter?
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
- Kees
- CCNL Member
- Berichten: 3506
- Lid geworden op: di okt 01, 2002 21:12
- CCNL lidnummer: 25
- Type Corolla: AE101
- Type Corolla: AE11 Levin
- Locatie: Oosterhout --> Brabant!!
- Contacteer:
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Heb ik ook niet.....
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..
http://www.groundspeed.nl
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
jij hebt ook geen abs dat is ook nog een verschil
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
- masterpivo
- Ambassador member
- Berichten: 2588
- Lid geworden op: zo mei 27, 2007 14:18
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: Auris
- Type Corolla: E15 2.2D4d
- Locatie: Waspik
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Leuke filmpjes man! Geeft zo een mooie en beeldende weergave van een jaar genot van de Corolla!
Nu ik trouwens hier lees over het bestaan van een Toyota Club Benelux, ga ik daar ook eens ff kijken.. Klinkt interessant namelijk
Nu ik trouwens hier lees over het bestaan van een Toyota Club Benelux, ga ik daar ook eens ff kijken.. Klinkt interessant namelijk
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Bart ff een vraag ,hoe merkte dat die ring kapot was in je bak ,en wat doet zo ring in je versnellings bak ,als ik vragen mag
Schiet hij uit zijn versnelling of krijg je hem er niet meer in .?
Gr peet
Schiet hij uit zijn versnelling of krijg je hem er niet meer in .?
Gr peet
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
nou peet hij begon vanzelf te krassen met terug schakelen naar zijn 3
synchro ringen zijn er voor om het snelheids verschil van de motor en wielen soepel te laten verlopen met schakelen (synchroniseren)
als die ring versleten is dan begint de bak te krassen
synchro ringen zijn er voor om het snelheids verschil van de motor en wielen soepel te laten verlopen met schakelen (synchroniseren)
als die ring versleten is dan begint de bak te krassen
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Het is ook een hele gezellige groep mensen!!!masterpivo schreef: ↑za mei 26, 2018 01:04 Leuke filmpjes man! Geeft zo een mooie en beeldende weergave van een jaar genot van de Corolla!
Nu ik trouwens hier lees over het bestaan van een Toyota Club Benelux, ga ik daar ook eens ff kijken.. Klinkt interessant namelijk
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
oke dan ,bedank voor je uit leg
gr Peet
gr Peet
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
vandaag kreeg ik bericht dat mijn versnellingsbak gerepareerd is en Ad haalt hem deze week nog op
ook de extra goodies komen einde deze week binnen dan kunnen we de auto weer in elkaar zetten
ohja nog een nieuwtje eind deze maand heb ik geen loods meer dan staan de starlet en corolla bij mark thuis in de garage (weer een paar km dichter bij)
ook de extra goodies komen einde deze week binnen dan kunnen we de auto weer in elkaar zetten
ohja nog een nieuwtje eind deze maand heb ik geen loods meer dan staan de starlet en corolla bij mark thuis in de garage (weer een paar km dichter bij)
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
-
- General member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: wo okt 19, 2011 22:16
- Type Corolla: E11
- Locatie: Arnhem
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Heb even schaamteloos de kenteken door de RDW machine gehaald en zie dat nog het orgineel vermogen vermeld staat. Ga je later ook een keer naar de RDW?
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: this was 2017 (vid)
Is wel de bedoeling ja
Ondertussen is de auto weer rijdend maar niet zonder slag of stoot
de versnellingsbak die gereviseerd is lekte op 4!!! plaatsen dus alles behalve zindelijk om het zo even te noemen
de aflaat en vul pluggen lekte langs de pakking, een bout die het achteruit rij tanwiel op zen plek houd zat los (kwam ik achter na de eerste rit) en een aandrijfas kering (terwijl de andere kant wel was vervangen)
nou eerste testrit had zon 20 min rond gereden denk ga es een keer gas geven
nou rotonde in zen 2 kwart rond (gangetje van 60) hup vol op het gas 7k rpm hup door naar 3 en weer gaan
en ineens klapper klapper bonk BOEM!!! kijk in reflex op het dashbord geen lampjes (pff olie druk is er nog) ik zei tegen mark dat was niet zomaar dop 10 die onder de kap weg schoot
Dus met gangetje 120 rustig auto stil gezet ik onder de kap kijken aandrijfassen controleren hm niks los wel een plas olie onder de auto (lekkage bak kwam ik nu achter) , riemen dan hmm die zitten er ook op dan maar even terug lopen wat het was. 10 min rondgezocht niks gevonden denk gooi de handoek in de ring en ik draai me om zag ineens een heel herkenbare multiriem pouli op de grond liggen, hey die is van de dynamo
kijk nog een keer onder de kap en jawel hoor los gelopen maar de riem stond nog net op spanning door de bus die er op zat. nou de pouli was afgeschreven want die was alles behalve rond
dag later naar de toyota dealer gegaan voor de aandrijfaskering en pakkingen die kreeg ik natuurlijk pas na het weekend (was zaterdag dat ik even langs glipte) dus dinsdag auto weer op bokken weer wiel we af as er uit kering vervangen hoe gaat dat want dat was ook weer nieuw voor mij, vanalles geprobeerd om de uitlaat heen kloten lukte maar niet, nou uitlaat maar weer los en toen in 2 min kering er uit al klunzend leert men
ondertussen was het weer half 12 savonds (wat zon beetje gewoonte was geworden na 2,5 week) morgen maar weer rijden. woensdag eindelijk weer eens flink gereden goed rondje van 90 km en tot nu toe geen lekkages of andere gekke geluiden, maar wat heb ik hem gemist joh dat vermogen kan ik weeer aan gaan wennen en dan staat die nog maar op 0,7 bar vanwege het weer en de boel even weer goed in te rijden. Goed dit weekend weer vol met meetings ITM en JCS dus ideaal om even een shakedown te geven voor volgend weekend naar de Eifel
Gegroet Kluns en Co
Ondertussen is de auto weer rijdend maar niet zonder slag of stoot
de versnellingsbak die gereviseerd is lekte op 4!!! plaatsen dus alles behalve zindelijk om het zo even te noemen
de aflaat en vul pluggen lekte langs de pakking, een bout die het achteruit rij tanwiel op zen plek houd zat los (kwam ik achter na de eerste rit) en een aandrijfas kering (terwijl de andere kant wel was vervangen)
nou eerste testrit had zon 20 min rond gereden denk ga es een keer gas geven
nou rotonde in zen 2 kwart rond (gangetje van 60) hup vol op het gas 7k rpm hup door naar 3 en weer gaan
en ineens klapper klapper bonk BOEM!!! kijk in reflex op het dashbord geen lampjes (pff olie druk is er nog) ik zei tegen mark dat was niet zomaar dop 10 die onder de kap weg schoot
Dus met gangetje 120 rustig auto stil gezet ik onder de kap kijken aandrijfassen controleren hm niks los wel een plas olie onder de auto (lekkage bak kwam ik nu achter) , riemen dan hmm die zitten er ook op dan maar even terug lopen wat het was. 10 min rondgezocht niks gevonden denk gooi de handoek in de ring en ik draai me om zag ineens een heel herkenbare multiriem pouli op de grond liggen, hey die is van de dynamo
kijk nog een keer onder de kap en jawel hoor los gelopen maar de riem stond nog net op spanning door de bus die er op zat. nou de pouli was afgeschreven want die was alles behalve rond
dag later naar de toyota dealer gegaan voor de aandrijfaskering en pakkingen die kreeg ik natuurlijk pas na het weekend (was zaterdag dat ik even langs glipte) dus dinsdag auto weer op bokken weer wiel we af as er uit kering vervangen hoe gaat dat want dat was ook weer nieuw voor mij, vanalles geprobeerd om de uitlaat heen kloten lukte maar niet, nou uitlaat maar weer los en toen in 2 min kering er uit al klunzend leert men
ondertussen was het weer half 12 savonds (wat zon beetje gewoonte was geworden na 2,5 week) morgen maar weer rijden. woensdag eindelijk weer eens flink gereden goed rondje van 90 km en tot nu toe geen lekkages of andere gekke geluiden, maar wat heb ik hem gemist joh dat vermogen kan ik weeer aan gaan wennen en dan staat die nog maar op 0,7 bar vanwege het weer en de boel even weer goed in te rijden. Goed dit weekend weer vol met meetings ITM en JCS dus ideaal om even een shakedown te geven voor volgend weekend naar de Eifel
Gegroet Kluns en Co
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
- masterpivo
- Ambassador member
- Berichten: 2588
- Lid geworden op: zo mei 27, 2007 14:18
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: Auris
- Type Corolla: E15 2.2D4d
- Locatie: Waspik
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
Toch nog een aardige klus geweest voor jezelf om hem goed werkend en lekvrij te krijgen dan... Niet om het een of ander, maar de bak is gereviseerd bij (neem ik aan) een bedrijf of persoon die er verstand van heeft. Dan mag je er toch ook wel vanuit gaan dat deze volledig werkend en zonder enige vorm van storingen zo weer terug geplaatst kan worden? Dat is toch juist het uitgangspunt van een revisie?
Heb je naast het vervangen van de dynamo poelie ook de lekkages eruit gekregen of is de bak daarvoor toch terug geweest naar de reviseur?
Heb je naast het vervangen van de dynamo poelie ook de lekkages eruit gekregen of is de bak daarvoor toch terug geweest naar de reviseur?
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
Heb zelf maar weer het werk vericht want de hele zaak er uit halen had ik geen zin meer in, vanmogen nog gecontroleerd maar helaas niet 100% lekvrij 1 heel klein drupje lag er nog onder zou goed kunnen dat het van het vullen is wat er van gelekt is maar hou het de komende tijd in de gaten
En de revisie heb ik uitbesteed ja
En de revisie heb ik uitbesteed ja
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
ik had die vent van de revisie toch ff goed bij zijn balle gepakt met zijn lekkage .
maar je bent wel een knutselaar hoor ,ik kan het niet ,klasse van je ,hoop dat je nu lekker er mee kan rijden ,en dat je over 2 weken op 30 bar kan rijden voor ietsje meer koppel
gr Peet
maar je bent wel een knutselaar hoor ,ik kan het niet ,klasse van je ,hoop dat je nu lekker er mee kan rijden ,en dat je over 2 weken op 30 bar kan rijden voor ietsje meer koppel
gr Peet
- masterpivo
- Ambassador member
- Berichten: 2588
- Lid geworden op: zo mei 27, 2007 14:18
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: Auris
- Type Corolla: E15 2.2D4d
- Locatie: Waspik
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
Hij stond er vandaag in ieder geval weer netjes bij in R'veer! Dus rijden doetie toch wel goed!
'09 Auris E15 2.2D4d D-CAT GT180
- Blof-fan
- E-team
- Berichten: 7527
- Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
- CCNL lidnummer: 525
- Type Corolla: AE92
- Type Corolla: AE92 GT-S
- Locatie: Oostkapelle, Zeeland
- Contacteer:
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
Mooi te horen dat ie weer rijd Bart, maar idd wel slordig van dat revisiebedrijf. Neem aan dat je nog wel contact met ze opgenomen hebt om even verhaal te halen? Als ik zoiets zou hebben zou ik toch wel een tegemoetkoming in de kosten verwachten
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback
Mijn uitgebreide persoonlijke project site
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
Aankomede week ga ik samen met ad even kijken naar de lekkage want het is helaas niet zomaar simpel een ringetje vervangen
En ja wat betreft die hobbybob daar ga ik niet naar toe dat doet Ad wel voor me
En trouwens de remmen zijn nu wel echt een heel stuk beter nu er rondom staal gevochten leidingen zitten en stoptech blokken voor
Eerste 100 km even rustig aan gedaan afgelopen week en heb al op de weg weer verschillende keren verbaasde gezichten gezien waarom er zon ouwe toddebak met een flits voorbij komt schuiven gillend door de bocht
En ja wat betreft die hobbybob daar ga ik niet naar toe dat doet Ad wel voor me
En trouwens de remmen zijn nu wel echt een heel stuk beter nu er rondom staal gevochten leidingen zitten en stoptech blokken voor
Eerste 100 km even rustig aan gedaan afgelopen week en heb al op de weg weer verschillende keren verbaasde gezichten gezien waarom er zon ouwe toddebak met een flits voorbij komt schuiven gillend door de bocht
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
Hoe is het met je lekkage af gelopen Bart .?
Heb ad het het kunne maken ,?
Gr peet
Heb ad het het kunne maken ,?
Gr peet
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
Ik heb eerlijk gezegd al 2 weken niet meer naar men auto gekeken
Maar hij is op de brug bij ad geweest en helaas zit er wel een scheur in de draad van de vulplug door te hard aandraaien. Die moet dus een keer alu gelast worden, nu zit het met vloeibare pakking houd het grootste gedeelte tegen
Morgen een rondje gallen op raceway venray met JDM finest ben benieuwd of de corolla zich kan meten met de rest van het 1600cc + groepje
Maar hij is op de brug bij ad geweest en helaas zit er wel een scheur in de draad van de vulplug door te hard aandraaien. Die moet dus een keer alu gelast worden, nu zit het met vloeibare pakking houd het grootste gedeelte tegen
Morgen een rondje gallen op raceway venray met JDM finest ben benieuwd of de corolla zich kan meten met de rest van het 1600cc + groepje
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
-
- CCNL Member
- Berichten: 4435
- Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
- CCNL lidnummer: 803
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: corollag6r
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
voor dat las werk hoef de bak er niet onder uit ,als je met je handen er bij kan ,dan is het voor een lasser zo gebeurd
ouwe lijk ff op zijn staart trappe bart
peet
ouwe lijk ff op zijn staart trappe bart
peet
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Bart's Black SE111 Turbo: back in 1 piece
sommige zullen het op facebook al mee gekregen hebben dat ik gisteren weer eens wat circuit gereden heb
nu ben ik wel tegen een probleem aangelopen wat wel typisch geval van maak een raceauto van een ECO auto
bij bochten naar links valt de benzinedruk weg, nu was de tank half leeg waar dit gebeurde.
hier beeldmateriaal
wel positief nieuws
Rondje van 1:02.07 was wel bij de snellere van de dag degene die sneller waren reden allemaal op semi slicks en vermogen varieerden van 130 pk tot wel 450 pk met awd oftewel kaalgetrokken Civic met D15 (58sec) , Evo 8(1:01,4) en Skyline R33 GTR (57,7) niet echt om voor te schamen dus
Remmen deden het goed met herhalend hard optrekken en vol in de ankers
banden waren ook wel aardig maar als je weet dat een Starlet turbo van een maatje van me op semi's gewoon 2,5 sec sneller is wel jammer
verbeterpunten: rekening houden dat de tank vol is en of baffled tank maken
Semi slicks is echt wel nodig voor deze bezigheden
nu ben ik wel tegen een probleem aangelopen wat wel typisch geval van maak een raceauto van een ECO auto
bij bochten naar links valt de benzinedruk weg, nu was de tank half leeg waar dit gebeurde.
hier beeldmateriaal
wel positief nieuws
Rondje van 1:02.07 was wel bij de snellere van de dag degene die sneller waren reden allemaal op semi slicks en vermogen varieerden van 130 pk tot wel 450 pk met awd oftewel kaalgetrokken Civic met D15 (58sec) , Evo 8(1:01,4) en Skyline R33 GTR (57,7) niet echt om voor te schamen dus
Remmen deden het goed met herhalend hard optrekken en vol in de ankers
banden waren ook wel aardig maar als je weet dat een Starlet turbo van een maatje van me op semi's gewoon 2,5 sec sneller is wel jammer
verbeterpunten: rekening houden dat de tank vol is en of baffled tank maken
Semi slicks is echt wel nodig voor deze bezigheden
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5