Niet echt een update maar toch nog even laten horen dat ik nog leef ! haha
Vorige week stond de corolla bij mn vriendin geparkeerd, mooi de laatste parkeerdplek, zodat rechts van me niemand kon parkeren.
Dacht dat ik lekker veilig stond... helaas stond ik net onder een boom met een duivennestje in.
Was wrs ook de reden waarom dat plekje nog mooi vrijwas haha...
Dag erna was mn corolla deels wit met bruin gekleurd...
Het was zelf zo erg dat ik ermee ben naar een selfwash gegaan om hem af te spuiten met hogedruk (wat ik normaal NOOIT zou doen)
vriendin moest er gelijk een foto van nemen dat het gebeurd was dat ik met de hogedruk op mn rolla bezig was...
dus bij deze: die korte, vierkante persoon ben ik dus :p
Aangezien ik nu ook al een maand met de fiets naar mn werk ga staat de rolla heel de week in de garage, dus vond ik het is tijd om hem goed onder handen te nemen.
Vandaag dus begonnen met het exterieur is mooi te poetsen.
Eerst de velgen maar is binnen en buitenkant gereinigd voor zover lukte.
Er blijven nog steeds wat resten van de remmen ophangen die ik er niet uitkrijg (iemand een tip van een goed product???)
Daarna de auto gewassen met gewoon water, daarna nog is met autoshampo
Met doekjes opgedroogd
tot dus ver routine werk wat ik wel vaker doe.
dan de auto terug in de garage gereden, kussentje en muziekje erbij...
en simmoniseren maar !
in totaal iets van 4uur bezig geweest.
Zou hem eig graag is echt poelieren met een machine maar heb al wat erover gelezen en ik ga toch het risico niet nemen om mn lak te verbranden.
morgen is het interieur aan de beurt maar bij deze een fotoshootje voor de deur gemaakt !
mn pa zn hobby in de weerspiegeling van de deur
ikzelf met 1 van de zovele doekjes...
de corolla
En dan even een fotootje plaatsen van mijn velgen.
Ik ben al een tijdje aan het twijfelen aan 18" velgen...
dus bij deze, moest je geintresseerd zijn in deze velgen (met banden Dunlop)
met een bod dat ik zelf ook kan aanvaarden wil ik ze verkopen.
de velgen MOETEN niet weg, dus ga ze ook niet voor niets wegdoen.
ze hebben niets van borduur schade, zelf geen krasje.
enige wat er aan is is bij 1 velg dat ze in de garage achterlijk zijn geweest met de moersleutel....
op zich zie je het niet echt maar vertel het er maar bij !
de banden zitten er al een 30k km'rs op maar hebben nog ruim profiel (heb ik nog geen foto van gemaakt, moest je intresse hebben maak ik er wel)
ze hebben veel km'rs maar 90% van al mn km'rs is snelweg, en aangezien ik als een opa tegen 100 - 110 km/h op de snelheid rij zijn ze dus nog vrij goed van staat !
op de voorstel velgen zit wel nog wat spul van de remmen dat ik er voorlopig nog niet afkrijg, maar zoals aangegeven in dit topic, alle tips om dit eraf te krijgen zijn welkom !
wat foto's van de velgen:
de 1ne "beschadigde" velg