Green Zing E10 schreef:Je hebt stiekem ook al aardig wat extra's aan dat blok moeten verspijkeren Bart... Zo gek is die bulletproof 4AFE nog niet heb ik al gezien
ben wel achtergekomen dat ik anderhalf jaar met een kapotte lambda heb gereden met de 4afe (ja dat ding stonk toen al) en dat was dezelfde lambda die aan de 20v heeft gezeten dus dat was domme pech dat hij toen slecht liep
maar dit blok zit nu in de 3de auto en tsja sommige dingen is een beetje achterstallig onderhoud maar bijna alle slijtage onderdelen zijn de afgelopen half jaar vervangen en ik zie eindelijk het licht aan het einde van de tunnel
en die uitlaat is eigenlijk ook een must bij de swap, dat ik überhaupt bijna een half jaar gereden heb met dat rietje
martijnE11 schreef:Ik vind hem mooi!
Tnx martijn
en het rijd goed he zo'n 20v
Laatst gewijzigd door Bart-E11 op do jan 31, 2013 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Haha ja dat is inderdaad pech..maar t kost wel veel geld. Dat bedoelde ik maar te zeggen, het is wel een wijze les voor mensen (waaronder ik) die een swap overwegen of hebben overwogen, je bent er nog niet met alleen de aanschaf alleen. Iets waar je qua budget wel aardig rekening mee moet houden
Desalnietemin, nu idd dat halve blok gereviseerd is kun je hopelijk eindelijk probleemloos gaan vlammen
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
Ik als niet eigenaar van die auto en rij er zoo af en toe wel mee is het voor mij elke keer genieten om er mee te rijden niet dat de G6R niet fijn rijd dat doet die ook
maar zoo ff keer goed te trappen of lekker rustig door de stad kan allemaal prima geen stress
kefke schreef:Nu heb je je onderhoud gedaan, nu wil ik asap eens afspreken om je rolla te horen zodat ik weet of ik hetzelfde uitlaatsysteem moet kopen
dat kan dat weet je
binnenkort als de sneeuw weg is
binnenkort een pakketje uit Maleisië met wat leuke goodies
ben trouwens achter gekomen dat ik een lek heb ergens bij de voorpijp vermoedelijk het flexibel stuk
Ben maar niet bang dat ik hem niet gebruik peet
geef hem wel altijd minstens een kwartier om warm te rijden nu met -6 langer maar dan trek ik hem echt wel even door in zijn 3
Ennu gum gum ga nie lukke. kan wel vertellen dat het mooi gaat ogen onder de kap
Weet ik ook wel Bart ,ik zit je maar ff te stangen over dat knalle
Niks van aan trekken gozer
Wens je het beste met je wage en motor ,maar ik trek hem elke ochtend ff lekker door ,net zo lang tot dat die witte rook plijte is
Green Zing E10 schreef:Haha ja dat is inderdaad pech..maar t kost wel veel geld. Dat bedoelde ik maar te zeggen, het is wel een wijze les voor mensen (waaronder ik) die een swap overwegen of hebben overwogen, je bent er nog niet met alleen de aanschaf alleen. Iets waar je qua budget wel aardig rekening mee moet houden
Desalnietemin, nu idd dat halve blok gereviseerd is kun je hopelijk eindelijk probleemloos gaan vlammen
onderhoud van een auto gaat nu eenmaal altijd door, de ene swpt en rijd er jaren zonder problemen mee door. De ander krijgt dqn tegenslag....tis allemaal niet nieuw meer en alles kan kapot...
Bart-E11 schreef:binnenkort een pakketje uit Maleisië met wat leuke goodies
ben trouwens achter gekomen dat ik een lek heb ergens bij de voorpijp vermoedelijk het flexibel stuk
ja het gaat gewoon door het slopen van de auto
Dat valt toch allemaal wel mee
Denk gewoon bij zoiets even aan mij
dan valt alles wel mee!!
Bij jou is het nog geen 100 euro, misschien niet eens 50 euro, bij mij bij elke keer 1000 ! Slaat nergens op ...
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
Custom ''Playboy'' Rolla Allways in my heart !!!
Custom ''Monster'' G40 Allways in my heart !!!
Custom ''white Pearl'' Skyline R33 Allways in my heart !!!
(never made 2k15 ;( )
Ben in 4 weken tijd anders ook weer bijna 1000 euro verder met de complete uitlaat, remmen en onderhoud
maar inderdaad compleet andere auto maar blijft een dure en verslavende hobby
Ow oke, ik las alleen een flexibel stukje wat stuk was waarschijnlijk
Daarom !
Haha maar idd dan was het een duur maandje voor je!
Maar komt wel goed man!
Keep on tuning!
Your Car, Your style!
ONE LIFE, LIVE IT !!!
Custom ''Playboy'' Rolla Allways in my heart !!!
Custom ''Monster'' G40 Allways in my heart !!!
Custom ''white Pearl'' Skyline R33 Allways in my heart !!!
(never made 2k15 ;( )
aangezien er wat mensen zijn die een lijstje hebben voor 2013 wat de plannen zijn met de auto doe ik maar eens mee
- APK overleven (voor 24 maart)
- Rammel van de uitlaat er uit halen die tegen het hitteschild komt
- Nieuw spruitstuk + voorpijp (Besteld)
- DOT 5.1 remvloeistof (ja ik krijg de zaak aan de kook)
- Onder de motorkap wat opleuken (dingen opnieuw spuiten bouten en moeren vervangen)
- Kelken (Must!)
- Rubbers in de ophanging vervangen
- Schijven achter
- RDW om keuren
- audio verbeteren ?
hele lijst kost ook weer een flinke smak geld weet ook niet of dit ook allemaal lukt dit jaar
als ik een vaste baan heb lijkt me dit ook geen probleem
mooi lijstje bart.hoop dat het lukt voor je allemaal(als de geldboom mee wilt helpen).ikzelf hoop dat die van mij dit jaar compleet gespoten is dan ben ik al tevreden de rest komt vanzelf wel erachteraan
member of the GT Owners Group http://www.ae82forum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
E11 g6 liftback facelift.
Net lijstje Bart! Baan hebben is 1, maar je moet er ook de tijd voor vrijmaken Ik merk dat ik in de kou toch minder aan de auto doe... Beetje binnen solderen enzo, maar ga er nu niet ff lekker onder liggen