Zo ben ik weer ,van de week de onder kant van de wagens na gekeken ,ik heb tegen wordig van die op rij dingen ,heb ze verlengt (speciaal voor me e11 ) en verstevig ,mot er niet aandenken dat me wagen er door heen gaat .pfff en je leg er onder pff
Maar goed ,hier en daar tektiel gespoten ,rem lijdingen na gekeken enz enz ,remmen schoon gemaakt en rood gespoten ,alles er op en er aan ,,
Ook bij de e10 remmen gedaan ,
Zwarte Wage van daag in de winter waks gezet ,,glimd weer als een tiet
Maar kwam gister van de Maasvlakte terug ,merkte in eens dat me koppelings pedaal veel dieper zit ,ik dag krijg nou tiete ,heb ik dat
Dus maar die koppelings cilinder ding ventiel ontlucht ,nou er kwam een partij troep uit zeg ,de olie was vies goor en bruin .leek wel water ,en stinke niet normaal meer ,had gelukkig nog dot 5 ,
Dus me wijfie trappen en ik met een slang ontluchte en net zo lang door gegaan tot er Schoone olie ter voor schijn kwam ,
Heb die wage ff gillend heet laate worden ,late gille naar zijn voor ouders ,koppeling pedaal 8 mijoen keer in getrapt ,
Hij blijf nu mooi staat ,maar het zou zo maar kunne dat die van de week het begeef die cilinder ,dan maar een nieuwe kopen .k*t dinge koste 80 euries ,,hoop ik niet dat het bij het pendale is met olie potje ,wand dan leg ik weer onderste boven onder me pendale .pfff
Nou ik wacht wel af
De e10 moet ik nog in de winterwaks pleure. ,maar moet de achter klep hier en daar roest plekje weg werken onder de rubbers van de achter ruit ,is maar 2cm links en rechts ,wil dat niet nog een jaar. Late zitten. ,eigelijk wou ik morge de nieuwe runners op de e10 plaatsen ,heb alles vergeleken ,gas kabel past ook kwa lengte .slangetjes heb ik nu kunne volgen alle maal , geen idee waar voor het is alle maal ,alleen gaat er van de runners 1naar eenklein klepje toe ,( denk vacuüm zooi ) daar na gaat een kabeltje naar de kabel boom ,,ook geen idee ,
Laat wel weten als die er op zit ,en of het geluk is ,vind het wel geinig om te doen
Gr peet