G6R

Over al je verbouwingen, aanpassingen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Peet
CCNL Member
CCNL Member
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Auto: corollag6r

Re: G6R

Bericht door Peet » di mei 15, 2018 22:46

gister die winter waks er over heen gesmeten ,lekker dik ,net als je een boterham met pinda kaas smeert ,die je ook lekker dik er op
ik maak op me dak van de wagen altijd een lekker sausje met verschillende waksen ,zomer ,winter, herfs, voorjaar ,najaar ,vakantie ,oud en nieuw noem het maar op ,dat meng ik door elkaar op het dak ,en dan smeer ik heel die wagen er mee in
ik sta daar na me eigen wel helemaal de golera uit te poetsen zeg ,kolere ,
je krijg het amper weg .en ik poets het liefs in de zon ,wand dan zet die wagen uit ,dus kom je dieper met je sausje in de poriën
maar alles glimt weer als een tiet en je kan een heel magazijn leeg schiete op me lak ,alles zal weg kaatsen .

wel een ander probleem ,er staan hier van die bomen met bloesem er in ,dat zijn kleine witte bolletjes en dat valt nu juist uit (wou dat die boom zelf uit viel pffff)
dus ik had die e10 lekker uit gezogen ,en zet dus gister me ventilator aan ,nou heel die wage van binnen zat onder de witte bavianen schurft .
het leek wel kleine coke bolletjes ,zou het niet in je neus snuiven wand je blijf dan gelijk 20 jaar niesen ,het probleem bij me e 10 is dat ik geen filter er in heb zitten ,me e11 weer wel ,dus je krijg alles voor je muil wat die op zuig
maar stofzuiger er door heen en gister middag laat naar de garage gebracht
zou van daag gekeurd worden
ik wil namelijk dat me wagens er goed uit zien als ze naar de garage gaan ,dan hoop je dat ze er ook wat zuiniger er op zijn
maar om een lang verhaal kort te maken of terwijl ,reken maar uit of ruik aan me reet ,auto is voor 7 dagen in beslag genomen door de rdw
de vraag of ik hem terug krijg is nog niet zeker .
heb wel verlopig een leen auto mee gekregen ,heb ook geen andword nog gehad van de rdw waarom die is mee genomen ,ik betaal alles automatisch ,daar zal het niet aan liggen denk ik
ben wel uit me stekker gegaan ,schiet mij maar lek ,ze hadden me moeten bellen toen ze hem weg takelde
maar goed morgen maar gaan bellen en vragen waar die is
gr Peet die niet blij is

jaapio
Special member
Special member
Type Corolla: E10
Auto: P9 en MR2

Bericht door jaapio » wo mei 16, 2018 05:46

Hahahaha ik wil jou wel eens een auto zien poetsen. Emmer drab erop en waks in, waks out….
Nooit geweten dat een auto uit zet in de zon. Mot ik me buurvrouw eens zeggen dat ze uit de zon blijft…..die blijft maar uitzetten…uche uche

E10 in beslag genomen door de RDW? Wat raar, heb ik nooit gehoord dat je op apk gaat en nemen je auto in beslag zonder te vermelden wat de reden is. Misschien had je wax belasting moeten betalen…. Of was de bavianen schurft van een beschermde bavianen soort….. :roll:

Nu ben ik wel erg benieuwd wat de reden is van de inbeslagname…. :shock:

Peet
CCNL Member
CCNL Member
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Auto: corollag6r

Bericht door Peet » wo mei 16, 2018 16:55

de auto rijd veeeeeeel ste lekker ,je zou zo maar in slaap kunnen vallen tijdens het rijden ,en dat wil de rdw weer niet .
dus zoeken ze nu iets wat herrie of trillingen kan veroorzaken ,zo dra dat gevonden is en het werkt ,krijg ik het pas terug ,
zo als nu is het veelste gevaarlijk jaap ,mot ff geduld hebben :lol: :lol:

gr peet die wel kan huilen

Plaats reactie