Overzicht ervaringen met diverse banden

Over schokbrekers, verlagen, banden & velgen, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Overzicht ervaringen met diverse banden

Bericht door Frank »

Probeer je ervaringen met een band zo goed mogelijk te beschrijven.

Weggedrag bij droog en nat weer.
Veel of weinig afrolgeluid
Slijtage

Goed, slecht, alles is welkom.

Overzicht tot nu toe.

Barum (type?): een redelijk comfortabele band met een goede levensduur voor een redelijke prijs.

Uniroyal Rallye: Slijtvaste band (70000+), rolgeluid sterkafhankelijk van de auto, goede grip op droog, redelijk op nat.

Bridgestone ER30: Redelijke comfortabele banden en vrij stil. Grip en wegligging zijn ook redelijk.

Bridgestone Potenza RE 720: Redelijk tevreden ervaringen maar vrij hard.

Yokohama DB serie: Heel erg stille band, maar de grip kan beter.

Yokohama C-Drive: Goede stille band met een goede grip op droog en nat weer.

Yokohama W.Drive: winterbanden! Goede band met een laag afrolgeluid, goede grip op droog én nat wegdek, houdt zich in de sneeuw ook erg goed. slijtagegehalte kan beter, maar is zeker niet dramatisch te noemen.

Michelin Pilot Premacy: Bevallen zeer goed. Veel grip, weinig geluid, maar vrij prijzig.

Bridgestone Turanza ER 300: Goede stille band, veel grip bij nat en droog weer.

Bridgestone Turanza ER 70: Ietsje meer geluidsproductie dan de ER300, grip ronduit prima zowel nat als droog. Slijtage valt heel erg mee: 30000km nog 5mm profiel (nieuw 8mm) op voorbanden.

Bridgstone Potenza RE 720: Redelijk geluidsarm, grip op droog en nat goed slijtage normaal

Good year NCT 5: Geluid gelijkwaardig aan Turanze ER 70 van Bridgestone. Grip bij droog goed bij nat redelijk. Niet te verslijten(bij wijze van spreke dan) (achterbanden)

Dunlop SP Sport 9000: Goede grip in zowel droog als nat weer. Tijdens de winter zijn ze wel sterk af te raden. De ABS gaat bij koud weer (<5°C) vrij vlug aan. Weinig rolgeluid, maar wel hardere wegligging (45 serie band). Weinig slijtage bij sportieve rijstijl.

Michelin Alpin (winterband): Getest bij sneeuw met een bevroren ondergrond. Niks te klagen! Iets meer afrolgeluid dan de Dunlop SP Sport 9000 zomerband. Weinig slijtage.

Michelin Energy E3A: Goede grip bij droog wegdek, bij nat iets minder. Redelijk stil. Slijtage zoals bekent van Michelin, nihil. Niet echt een band voor de hele sportieve rijder

Uniroyal rainsport: In de regen echt subliem en met droog weer meer dan ruim voldoende. Slijtage nog onbekend

Sava Intensva: Droog een echter plakker, op sneeuw ook redelijk. Slijtage valt mee, maar het zijn geen burn of drift banden

Vredestein Snowtrac II: Goede grip bij droog en nat. Redelijk stil in verhouding tot andere winterbanden, remweg goed bij elk weertype. Wat zoekerig weggedrag vanaf 103 km/u



Toyo Proxes T1R:
1) Altijd grip met droog en nat weer en stil.
2) Auto Motor und Sport testrapport: geringere remvertraging bij nat wegdek, relatief hoog afrolgeluid en relatief hoge rolweerstand.
3) Redelijk stil en plakken bij droog goed, geen onderstuurgedrag, zoekerig gedrag bij stevig remmen (goed te beheersen)



Federal SuperSteel 595: goed op droog wegdek, slijtage is minimaal. Maar zodra er 3 druppels water vallen is alle grip gelijk weg, het afrolgeluid is erg hoog, en als ik het EU-bandenlabel en de AutoWeek bandentest mag geloven (waar deze band bijna helemaal onderaan eindigt) is deze band ook verschrikkelijk slecht voor je rolweerstand en dus benzineverbruik.

Goodyear all weather: Snelle slijtage, redelijke grip op droog weer en slecht op nat.

kwik-shit banden :D (type?): Heel snelle slijtage en de rest is ook waardeloos.

Toyo Proxes T1S: Maat 195/50/15 ziet er sportief uit, presteert een stuk matiger. banden zijn dol op onderstuur, het profiel vervormd teveel en de band heeft totaal geen direct stuurgedrag door profiel en de zachte wangen.

De yokohama S306: Is heeeeeel erg matig. Geluidsproductie: irritant. Grip bij droog redelijk, bij nat zeer slecht. Bij 30000km op de helft van het profiel (voorbanden)

Good Year NCT 05, qua rijden goed maar erg snel versleten. Op binnen 30000 km bij een rustige rijstijl

Dunlop SP Sport: harde band, echte stuiterband zonder comfort, en slijt als een gek! (let op, 1 oordeel. Dunlop maakt meerdere banden van dit type)


Het bovenstaande overzicht is een korte beschrijving van de ervaringen.
Voor een uitgebreider verslag van een band, zie de diverse post binnen dit topic.
Laatst gewijzigd door J-Corolla op vr mei 30, 2014 00:10, 8 keer totaal gewijzigd.
Reden: "lime" veranderd naar "green".. goede banden waren echt NIET te lezen. ;)
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Bericht door Blof-fan »

Toyo Proxes T1 bandjes! Ik heb ze van de week in dezelfde maat gehaald! :lol:

Sporttrac heb ik al wel het een en ander over gelezen maar nog niet echt iemand er in het bijzonder er over gehoord...
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Marco
Full member
Full member
Berichten: 460
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 11:50
CCNL lidnummer: 449
Type Corolla: AE82
Locatie: Eefde-City
Contacteer:

Bericht door Marco »

Heb helaas niet zulke goede ervaring met Vredestein. Bij montage moet er zeer veel lood op, nog een veel gehoorde klacht is zoekerig rijgedrag, nog een veel gehoorde klacht is lawaai en ze cuppen meer dan gemiddeld onder diverse merken/type auto`s.

Als je geen al te sportieve aspiratie`s hebt, en een redelijk comfortabele band met een goede levensduur voor een redelijke prijs zoekt is Barum misschien een goede optie.
No Better Power than 4A-GE Power.......maar nu (B)lij (M)et (W)einig!
____________________________

Member of the GT Owners Group!
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Frank »

Edit: Niet meer van toepassing. Topic titel aangepast.
Laatst gewijzigd door Frank op do aug 18, 2005 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
E11 G6 4AFE 8L5
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Bericht door Leon »

Pas een beetje op met het trekken van conclusies uit de testen van Tyretest.com, die komen zo te zien van gebruikers zelf en willen nog wel eens geflatteerd zijn. :roll:

Die testen van ADAC zijn alweer 2 en 4 jaar oud. En de bandenmarkt staat niet stil. Wat toen in verhouding tot de concurrentie een goede band was, kan nu al makkelijk weer voorbij gestreeft zijn door de concurrentie. :idea:

Laat je anders eens door een goede bandenboer (niet zijnde Kwikfit of Euromaster) goed voorlichten. Zij zien de banden immers dagelijks.

Als ik jou eisen lees kies je eigenlijk al voor een vrij sportieve maat, die platter en breder is dan je huidige band. In deze maat ga je toch het meest banden aantreffen die voor sportiever gebruik zijn bedoeld.

Ik heb hier een test van de Consumentenbond liggen. Helaas hebben ze daar niet de maat 195/50/15 getest. Maar 2 andere banden van Vredestein kwamen qua geluid en rolweerstand juist middelmatig uit de test. Niet om Vredestein af te kraken ofzo, maar misschien is dit toch wel handig om te weten.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Marco
Full member
Full member
Berichten: 460
Lid geworden op: zo aug 17, 2003 11:50
CCNL lidnummer: 449
Type Corolla: AE82
Locatie: Eefde-City
Contacteer:

Bericht door Marco »

Tja wij monteren Barum als vervangings band bij klanten als ze geen specifieke eisen hebben m.b.t het soort/merk/....enz banden. Gezien het feit dat we tot op heden nog geen negatieve berichten/klachten/problemen over deze band/merk hebben gehad, blijkt wel dat het een band is die voldoet aan de eisen van een gemiddelde automobilist.
No Better Power than 4A-GE Power.......maar nu (B)lij (M)et (W)einig!
____________________________

Member of the GT Owners Group!
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Frank »

Edit: Niet meer van toepassing. Topic titel aangepast.
Laatst gewijzigd door Frank op do aug 18, 2005 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
E11 G6 4AFE 8L5
lillytjuh
President member
President member
Berichten: 2468
Lid geworden op: do jan 23, 2003 18:11
CCNL lidnummer: 402
Type Corolla: Leon Turbo
Locatie: rijen/rosmalen
Contacteer:

Bericht door lillytjuh »

heb op de stalen velgen van de e11 goodyear banden gehad........ (all weather banden) maar zoals de naam al een klein beetje verraad waren ze met een niet al te gekke rijstijl na een jaar (25.000 km) op! grip was bij droog weer redelijk en bij regen slecht.
Mijn taak is klaar......... einde verhaal!

blacke10 en leonnkekanonneke
ppttsssjjj.........
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Bericht door Blof-fan »

ALs ik de auto morgen af heb ga ik voor het eerst m'n Toyo eens uitproberen. Zal het je laten weten. Ze schijnen heel geluidsarm te zijn door het V-Profiel dat er in zit, en dat ziet er natuurlijk nog heel erg gaaf uit ook 8)
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
LEON29
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1930
Lid geworden op: wo dec 24, 2003 22:45
CCNL lidnummer: 474
Type Corolla: CDE120
Type Corolla: corolla
Locatie: OOSTERWOLDE (FR)
Contacteer:

Bericht door LEON29 »

lillytjuh schreef:heb op de stalen velgen van de e11 goodyear banden gehad........ (all weather banden) maar zoals de naam al een klein beetje verraad waren ze met een niet al te gekke rijstijl na een jaar (25.000 km) op! grip was bij droog weer redelijk en bij regen slecht.
nou die ervaring heb ik dus met kwik-shit banden
je hoeft maar een bochtje te hard te nemen en daar ga je al en
na 20.000 kilometer zat er nog maar een profiel van 1.1 milimeter op
en het type band is s2000
Laatst gewijzigd door LEON29 op ma jun 06, 2005 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
life is a bitch so take it by the horns
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Frank »

Edit: Niet meer van toepassing. Topic titel aangepast.
Laatst gewijzigd door Frank op do aug 18, 2005 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
E11 G6 4AFE 8L5
Gebruikersavatar
toyo bob
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2865
Lid geworden op: vr sep 20, 2002 23:12
CCNL lidnummer: 370
Type Corolla: AE82
Locatie: ZO-Drenthe
Contacteer:

Bericht door toyo bob »

Nou oke dan,

ik heb Uniroyal Rallye, 215/40/16 en ze zijn behoorlijk hard.
Zelf heb ik er nu zo'n 50.000 km mee gereden, en ze komen onder een del sol vti vandaan die er al zeker 20.000 km mee gereden heeft. Mijn achterbanden zaten bij hem voor en zijn behoorlijk minder dan voor, nu zijn ze dan ook wel zo'n beetje aan vervanging toe :lol:

Onder mijn vorige auto (E9) had ik best wel rolgeluid, bij de E11 hoor ik de banden bijna niet..

Grip op droog is heel goed, op nat iets minder maar voldoende voor mij.
Corolla AE82 GT
Renault Captur TCe 150
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Bericht door Leon »

Ik heb op de originele velgen Bridgestone ER30 banden liggen. Dat zijn redelijke comfortable banden en ook vrij stil. Grip en wegligging zijn ook redelijk OK; voor het vermogen van een T Sport komen ze wel iets tekort. Bij een minder sterke motor zouden ze beter voldoen.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Frank »

Edit: Niet meer van toepassing. Topic titel aangepast.
Laatst gewijzigd door Frank op do aug 18, 2005 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
E11 G6 4AFE 8L5
LEON29
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1930
Lid geworden op: wo dec 24, 2003 22:45
CCNL lidnummer: 474
Type Corolla: CDE120
Type Corolla: corolla
Locatie: OOSTERWOLDE (FR)
Contacteer:

Bericht door LEON29 »

he kanga ik hoor veel positieve reacties over
viking banden die schijnen ook hele erg goed te zijn
life is a bitch so take it by the horns
Dennis
Senior member
Senior member
Berichten: 230
Lid geworden op: za apr 24, 2004 17:50
Locatie: mookhoek
Contacteer:

Bericht door Dennis »

ik heb deToyo Proxes T1R maar ben zeer tevrede over.

Altijd grip met droog en nat weer.

En zijn ook nog stil ook.
gert jan

Bericht door gert jan »

re 720 had ik ook in 15 inch ook wel tevreden over alleen zijn ook vrij harde banden
stephangtsi

Bericht door stephangtsi »

Wij verkopen yokohama banden. Zijn relatief goede banden voor niet al te veel geld.
De DB serie is een heel erg stille band, maar de grip kan beter.
De C-Drive is een goede stille band met een goede grip op droog en nat weer.
Ikzelf rijd op Michelin Pilot Premacy banden, die mij zeer goed bevallen qua geluid en grip. Het zijn wel wat duurdere banden, maar dan heb je ook wat vind ik.
Freeze 2k3
Special member
Special member
Berichten: 659
Lid geworden op: ma okt 04, 2004 22:51
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E10
Type Corolla: AE100
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Bericht door Freeze 2k3 »

Toyo proxes in de maat 195/50/15 ziet er sportief uit, presteert een stuk matiger. banden zijn dol op onderstuur, het profiel vervormd teveel en de band heeft totaal geen direct stuurgedrag door profiel en de zachte wangen, in een grotere velgmaat doet ie het denk ik beter. ohja er zit 70 gram op de velg nu........

Hiervoor had ik Bridgestone Potenza RE 720 en die hadden een lekkere stijve wang en een stabiel profiel, op droog goed en op nat ruim voldoende, rechtuit mooi stabiel.
Intrax Schroefset | BSA ICE 15'' | Japstyle | Toyota Spoilerpaket | Custom grill | Slotted Diskbrakes | Ferrodo DS2500 pads | Clear-lense knipperlichten
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Bericht door Leon »

Dan hebben we het over de Proxes T1-S waarschijnlijk??

Deze zijn nu opgevolgd door de T1-R, daar hoor ik nu her en der betere verhalen over.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Bericht door Blof-fan »

Bji de R hebben ze de wangen ook sterk verbeterd. Kijk maar eens naar het nieuwe profiel, daar loopt de V niet meer helemaal door tot op de wangen, maar daar zitten nu weer van die wat normalere 'blokken' die de wangen stijver maken en welke slijtage verminderen :wink:
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Leon
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 11908
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 22:20
CCNL lidnummer: 60
Type Corolla: Avensis
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Bericht door Leon »

Ik heb net een test van Auto Motor und Sport gedownload. De T1-R werd ook getest. Minpunten kreeg de band voor de geringere remvertraging bij nat wegdek, relatief hoog afrolgeluid en relatief hoge rolweerstand.
Avensis Wagon T27 2009 Olive Green
Yaris XP13 2015 Island Blue Metallic
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Bericht door Blof-fan »

Heb er nu wat mee gereden en ook ff goed uitgeprobeert, hier mijn eerste bevindingen:

In vergelijking met mijn vorige banden (Geen idee meer welke dat waren :oops: Zaten al op de Velg toen ik ze van SEC kocht)

Zijn de Proxes T-1R stiller en plakken bij droog duidelijk beter, je voelt ze echt heerlijk grippen! :D
Van de onderstuur heb ik geen last, blijft lekker grippen en ook geen trillingen, bij geen enkele snelheid! :D
Enige minpuntje wat ik tot dusver gemerkt heb, is dat de banden bij echt stevig remmen een beetje zoekerig worden, maar slippen daarentegen niet snel, houden dus grip en het zoekerige gedrag is gewoon goed onder controle te houden :wink:
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Frank »

Edit: Niet meer van toepassing. Topic titel aangepast.
Laatst gewijzigd door Frank op do aug 18, 2005 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
E11 G6 4AFE 8L5
redbaron
Special member
Special member
Berichten: 740
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 18:13
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: ZZE121
Type Corolla: TS
Locatie: Almelo

Bericht door redbaron »

ik heb sinds een anderhalve maand ofzo mijn voorbandjes vervangen..zaten eerst toyo proxes onder maar sleten snel...stuur trilde by ±130km/h..en ben eens op zoek gegaan naar andere banden..kwam uit by bandencentrum en die had wel bridgestone liggen...ziet er miss niet zo mooi uit maar rijd wel lekker zeiden ze...nja prijs is minder dan een nieuwe toyo(wel 50cnt) dus ik maar proberen...tot nu toe geen spijt gehad van de vervanging...geluid beduidend minder...grip in bochten goed...droog en nat weer, geen getril int stuur...zelfs nie ri 200.
Conclusie: bridgestone turanza zijn wel prettig om te rijden.
Maat: 195-50-15
Suzuki afgebrand, back to Toyota. Corolla TS it is!
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Frank »

Update van de update.

Tot nu toe de gebruikers ervaringen:

Vredestein sportrac 2: Nog steeds geen ervaringen.
Viking banden: Nog geen ervaringen, maar schijnt goed te zijn.

Barum (type?): een redelijk comfortabele band met een goede levensduur voor een redelijke prijs.
Uniroyal Rallye: Slijtvaste band (70000+), rolgeluid sterkafhankelijk van de auto, goede grip op droog, redelijk op nat.
Bridgestone ER30: Redelijke comfortabele banden en vrij stil. Grip en wegligging zijn ook redelijk.
Bridgestone Potenza RE 720: Redelijk tevreden ervaringen maar vrij hard.
Yokohama DB serie: Heel erg stille band, maar de grip kan beter.
Yokohama C-Drive: Goede stille band met een goede grip op droog en nat weer.
Michelin Pilot Premacy: Bevallen zeer goed. Veel grip, weinig geluid, maar vrij prijzig.
Bridgestone Turanza ER 300: Goede stille band, veel grip bij nat en droog weer.


Toyo Proxes T1R:
1) Altijd grip met droog en nat weer en stil.
2) Auto Motor und Sport testrapport: geringere remvertraging bij nat wegdek, relatief hoog afrolgeluid en relatief hoge rolweerstand.
3) Redelijk stil en plakken bij droog goed, geen onderstuurgedrag, zoekerig gedrag bij stevig remmen (goed te beheersen)
4) Een heel topic vol


Goodyear all weather: Snelle slijtage, redelijke grip op droog weer en slecht op nat.
kwik-shit banden :D (type?): Heel snelle slijtage en de rest is ook waardeloos.
Toyo Proxes T1S: Maat 195/50/15 ziet er sportief uit, presteert een stuk matiger. banden zijn dol op onderstuur, het profiel vervormd teveel en de band heeft totaal geen direct stuurgedrag door profiel en de zachte wangen.


Next !
E11 G6 4AFE 8L5
Dennis
Senior member
Senior member
Berichten: 230
Lid geworden op: za apr 24, 2004 17:50
Locatie: mookhoek
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Pas dit er niet op
Afbeelding

:sorry2: voor het :offtopic:
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Frank »

dennis E10 schreef:Pas dit er niet op

:sorry2: voor het :offtopic:
Kan het proberen. Gewoon ff doorzagen. 2 voor de prijs van 1 8)

En wat is je ervaring met deze band? Goede grip? Stil? :D
E11 G6 4AFE 8L5
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Frank »

Edit: Niet meer van toepassing. Topic titel aangepast.
Laatst gewijzigd door Frank op do aug 18, 2005 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
E11 G6 4AFE 8L5
Frank
Full member
Full member
Berichten: 367
Lid geworden op: za mei 07, 2005 22:49
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: EE111
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Frank »

Edit: Niet meer van toepassing. Topic titel aangepast.
Laatst gewijzigd door Frank op do aug 18, 2005 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.
E11 G6 4AFE 8L5
Plaats reactie