20V vragen

Wat nog de moeite waard was...

Moderator: Moderator

Beer SSV
Special member
Special member
Berichten: 542
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 19:33
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101

20V vragen

Bericht door Beer SSV »

Het was vandaag eindelijk zover, we zijn begonnen aan de swap :D
Nu heb ik dus een paar vragen.
Wie kan mij vertellen waar deze draden horen?
http://foto-online.soliddreams.nl/beer/ ... 57_186.jpg
de draad die, zeg maar, vanaf mn duim loopt en waar het einde van gestript is, is een groen-rode. dan zie je daar 'overheen' gaan een lichtgroene en tussen die 2 zie je een zwart-witte met een schuifje (volgens mij voor in een ecu-stekker) deze is erg kort (haalt de ecu-stekker dus niet) en was ingetaped. dit is allemaal in de draadboom van de 26-pin connector. Het gaat om een silvertop btw.
Hij startte bij Ad zonder deze draden bevestigd. Maar Ad wist op dat moment niet meer precies waar de draad/draden moesten zitten(hij dacht wel dat ze ergens moesten) In de 26-pin connector zie ik ook geen leeg schuifje zitten. Ik heb wel een kleine beschrijving van Ad via PM gehad, maar daar kom ik niet echt wijs uit.

Dan het volgende.
Ik heb een bekrachtigd stuurhuis opgehaald bij Rene vanochtend (van een 1.3 en dus ook met de leidingen, van reservoir naar stuurhuis en van stuurpomp naar stuurhuis) Ik kreeg volgens mij van Kees te horen dat ik juist die leidingen moest hebben ivm de positie van de stuurpomp en de lengte van de leidingen. Maar hoe moeten die leidingen lopen?? onder de poulies door?
Ik heb vanochtend ook een gaskabel en stuurbekr.reservoir(beide van een starlet denk ik) bij SkaBla opgehaald, kan ik dat reservoir voor mijn Corolla gebruiken of gaat dat niet passen? Met een beetje vluchtig kijken leek het te gaan, maar steekt die best dichtbij het blok. (beugel aanpassen misschien?) De gaskabel gaat volgens mij niet passen. De gaten voor montage bij het gaspedaal komen niet overeen.
Het 20V blok kwam met alle acc. erbij, dus dynamo, aircopomp en stuurpomp. Maar de aircopomp heb ik niet nodig en na die verwijderd te hebben kwam ik tot de conclusie dat de spanrol geen zin meer heeft aangezien de riem alleen 'naar boven' richting de stuurppomp gaat. Hoe hebben diegene met een 20V dat opgelost?

Misschien kom ik straks op nog meer vragen, maar dit is het voor nu. ;)
7 aug. 2005 staat in mn geheugen gegrift!!
CorollaclubNL/Corollaforum en iedereen die meegewerkt heeft aan/aanwezig is geweest op de "Beer-meeting"
23 maart 2006, WOW!! geweldig!
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed.
Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
Gebruikersavatar
Michel H
President member
President member
Berichten: 1976
Lid geworden op: za jan 01, 2005 22:40
CCNL lidnummer: 609
Type Corolla: Megane RS
Locatie: Brunssum

Bericht door Michel H »

Uhm swap ? Jij had toch al een Silvertop in je auto ?

Anyway.. Club4AG

Ik hoop dat je er wat aan hebt..
Marc0
Freak
Freak
Berichten: 8166
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 15:10
Type Corolla: AvensisT25

Bericht door Marc0 »

Hij had die Silvertop met Tom´s spul overgenomen en die bak met sper Michel, van ene naar andere silvertop dus..
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Robbie F
Moderator
Moderator
Berichten: 4534
Lid geworden op: di feb 10, 2004 21:40
CCNL lidnummer: 471
Type Corolla: ZZE111
Type Corolla: Gs450h
Locatie: Emmeloord

Bericht door Robbie F »

hey hallo

ik zit zelf te denken dat het te maken heeft met de airco koppeling of iets in die richting :wink: maar kijk anders eens op deze site, hier kun je en compleet schema vinden van de silvertop en verder de pin out van de silvertop.

http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... Silver.htm

mvg robbie f
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Beer SSV
Special member
Special member
Berichten: 542
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 19:33
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101

Bericht door Beer SSV »

Michel H schreef:Uhm swap ? Jij had toch al een Silvertop in je auto ?

Anyway.. Club4AG

Ik hoop dat je er wat aan hebt..
Ja klopt, maar heb inmiddels een andere E10 en wat Marco zegt klopt ;)
heb al even bij de schema's en pin-outs gekeken op club4ag.com, maar kom er geen wijs uit :( (zal daar wel ook nog een topic aanmaken) Het is wel de kabelboom van mn oude Silvertop. Dus had gehoopt dat ik de problemen met de kabelboom niet meer zou hebben :(


Verder wil ik nog even zeggen, dat de kruiskoppeling van het bekrachtigd stuurhuis PAST op de stuurpen (wat je interieur in gaat) van een onbekrachtigd stuurhuis. Ik ga morgen verder kijken of alles goed past kwam afstand e.d. want dan zou ik niet de hele stuurpen hoeven verwisselen.

En Michel, heb jij stuurbekr. of niet? Zoja, hoe heb jij dat opgelost met die riem?
7 aug. 2005 staat in mn geheugen gegrift!!
CorollaclubNL/Corollaforum en iedereen die meegewerkt heeft aan/aanwezig is geweest op de "Beer-meeting"
23 maart 2006, WOW!! geweldig!
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed.
Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
Gebruikersavatar
Michel H
President member
President member
Berichten: 1976
Lid geworden op: za jan 01, 2005 22:40
CCNL lidnummer: 609
Type Corolla: Megane RS
Locatie: Brunssum

Bericht door Michel H »

Ik heb (gelukkig) geen stuurverkrachtiging :)

Maar met die AE101 Pin-out zou je toch eigenlijk wel de draad weer kunnen vinden ? :D Als je iets naar beneden scrollt , dan kom je dit tegen :

26 Pin N Connector

N1 ELE2 Blk

N1 CF YG-Blk Cooling Fan Relay, (Used on 93.5 M/T)

N2 STA Blk


etc. etc. etc. N1 = pinbezetting (number1, 2 etc.) blk/YG/Blk = kleur (black red green etc.)
Robbie F
Moderator
Moderator
Berichten: 4534
Lid geworden op: di feb 10, 2004 21:40
CCNL lidnummer: 471
Type Corolla: ZZE111
Type Corolla: Gs450h
Locatie: Emmeloord

Bericht door Robbie F »

Beer SSV schreef:
Michel H schreef:Uhm swap ? Jij had toch al een Silvertop in je auto ?

Anyway.. Club4AG

Ik hoop dat je er wat aan hebt..
Ja klopt, maar heb inmiddels een andere E10 en wat Marco zegt klopt ;)
heb al even bij de schema's en pin-outs gekeken op club4ag.com, maar kom er geen wijs uit :( (zal daar wel ook nog een topic aanmaken) Het is wel de kabelboom van mn oude Silvertop. Dus had gehoopt dat ik de problemen met de kabelboom niet meer zou hebben :(


Verder wil ik nog even zeggen, dat de kruiskoppeling van het bekrachtigd stuurhuis PAST op de stuurpen (wat je interieur in gaat) van een onbekrachtigd stuurhuis. Ik ga morgen verder kijken of alles goed past kwam afstand e.d. want dan zou ik niet de hele stuurpen hoeven verwisselen.

En Michel, heb jij stuurbekr. of niet? Zoja, hoe heb jij dat opgelost met die riem?
hey beer.

heb je de oude kabelboom dan niet zelf uit je oude e10 gehaald? want dan had je het kunnen merken en eventueel opschrijven waar je het afgehaald hebt en waar het aan vast zat :wink:

maar is het geen toerentalsignaal of dynamo lampje signaal of snelheid?
Corolla E10 2.0T xli met FOHA rondomset
3SGTE GEN 3 284PK 363Nm koppel S54 LSD
1 van de 20 beste toyota monteurs van nederland
Autotechniek Emmeloord voor onderhoud en reparatie
Silvertoppie
President member
President member
Berichten: 1512
Lid geworden op: do feb 26, 2004 22:02
Type Corolla: Subaru
Locatie: vroomshoop
Contacteer:

Bericht door Silvertoppie »

@Beer: Je moet een gaskabel van een 4E-FE ( 1.3..) hebben.

En ik denk dat die 2 draden ( kan er zo ook niet uitkomen waar ze voor dienen..) met de interieurkabelboom temaken hebben.. ( Lees: Verbinding tussen interieur en ECU!! )
Subaru Impreza WRX STI 2008 tuned by EMS 340pk en 510NM
Beer SSV
Special member
Special member
Berichten: 542
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 19:33
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101

Bericht door Beer SSV »

@michel, ik ga het wel even bestuderen. misschien wordt ik er nog wijzer van ook. (heb de schema's ook uitgeprint.)
@robbie, nee daar had ik geen tijd meer voor, dus heeft Ad dat gedaan.

@silvertoppie, ik weet het maar SkaBla en ik wisten niet of die hetzelfde waren.. En was toch redelijk in de buurt. Morgen anders maar ff sloop in de buurt bezoeken ;)

wat de kabelboom verder betreft, zitten de motor- en interieurkabelboom dan niet gescheiden van elkaar? Kan me volgens mij van de afe->afe swap, die ik vorig jaar voor Lmno35 heb gedaan, herinneren dat die apart van elkaar waren.
7 aug. 2005 staat in mn geheugen gegrift!!
CorollaclubNL/Corollaforum en iedereen die meegewerkt heeft aan/aanwezig is geweest op de "Beer-meeting"
23 maart 2006, WOW!! geweldig!
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed.
Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
dexter
Senior member
Senior member
Berichten: 229
Lid geworden op: do mei 04, 2006 14:36
Type Corolla: E10
Locatie: Ver weg

Bericht door dexter »

Mag je een Blacktop of Silvertop zomaar in en E10 plaatsen ook ivm RDW keuringen en APK en dergelijke?

EN hoef je niet de remmerij en dergelijke aan te passen ivm het extra vermogen?
Wegpiraat
CCNL Crew
CCNL Crew
Berichten: 1461
Lid geworden op: do mei 08, 2003 17:33
CCNL lidnummer: 494
Type Corolla: leasebak
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Wegpiraat »

je mag 40 % meer vermogen hebben als standaard, apk is zowiezo geen probleem, als je 4 gas test maar goed is. Apk is een veiligheidskeurings en milieu keuring, verder kijken ze nergens naar, dus vermogen, eventuele uitlaat herrie enz doet er niet toe. Maar, stel je hebt een dik blok erin gehangen en je veroorzaakt een ongeval, en de verzekering komt erachter dat je auto flink meer vermogen dan standaard heeft, dan kan het zo zijn dat ze niet uitkeren.
Corolla TS 2.0 Hybrid Business Plus in Emotional Red
Sandero4AGE
Newbie
Newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: za mei 12, 2007 17:50
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101
Locatie: Giessenburg werkzaam in Volkel

Bericht door Sandero4AGE »

ik ben ook bezig met een 4age maar hebben jullie ook nog ergens een kabelboom schema van een 4afe?dat ik 2 conectors die bij het deel kabelboom die door het schutbord heen komen naar binnen maar NIET op de computer maar daar achter???? op elkaar kan aan passen.
een zwarte en een grijze van de 4age kabelboom.
naar een witte en een zwarte.die in de auto zitten.

en hoe hebben jullie het met de stuur bekrachtegings pomp gedaan.
Andere leidingen of de pomp op een andere plek van het blok (silvertop)
Silvertoppie
President member
President member
Berichten: 1512
Lid geworden op: do feb 26, 2004 22:02
Type Corolla: Subaru
Locatie: vroomshoop
Contacteer:

Bericht door Silvertoppie »

@Beer: Normaal zitten ze wel gescheiden van elkaar 4/5 ( meende ik..) stekkers moet je in totaal hebben voor 'in de auto' 3 voor ECU en en 2/3 voor je interieur ( 20V kabelboom!!)

Ik vroeg dit omdat je zegt dat de pinbezetting op de stekker 'vol' isdus ze daar al niet bij kunnen horen :wink:
Subaru Impreza WRX STI 2008 tuned by EMS 340pk en 510NM
Sandero4AGE
Newbie
Newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: za mei 12, 2007 17:50
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101
Locatie: Giessenburg werkzaam in Volkel

Bericht door Sandero4AGE »

de drie stekkers voor in de computer kloppen.
den heb je er een die naar een groene rele gaan.
dan heb je er nog twee.
die moeten tegen over de in gangen van de computer komen zitten op een bugel van het midden consool
normaal van e10 heb je een (grote)zwarte volle en (kleine)witte met 4 of 5 draden
van de 4age kabel boom zijn dat 2 grote niet voledeig gevuld.
maar komen de kleuren van de draden uit 4age kabel boom over met dat van de 4afe. want dan weet ik genoeg.anders heb ik een 4afe cpu pinconecter diagram nodig hebben
Beer SSV
Special member
Special member
Berichten: 542
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 19:33
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101

Bericht door Beer SSV »

Sandero4AGE schreef:ik ben ook bezig met een 4age maar hebben jullie ook nog ergens een kabelboom schema van een 4afe?dat ik 2 conectors die bij het deel kabelboom die door het schutbord heen komen naar binnen maar NIET op de computer maar daar achter???? op elkaar kan aan passen.
een zwarte en een grijze van de 4age kabelboom.
naar een witte en een zwarte.die in de auto zitten.

en hoe hebben jullie het met de stuur bekrachtegings pomp gedaan.
Andere leidingen of de pomp op een andere plek van het blok (silvertop)
Mijn blok hangt nu in de auto en ik zit ook nog even met de stuurbekrachtigingspomp en leidingen. Ik kreeg te horen dat je de leidingen van een 1.3 nodig hebt, aangezien bij dat blok de pomp ook aan de voorkant zit. Nu heb ik die leidingen van een 1.3 maar ze zijn NET te kort en het gebogen pijpje om de leiding aan te sluiten op de pomp zit net verkeerd. ik heb het even opgelost door er nog een stuk leiding aan te koppelen, maar moet denk toch een leiding laten maken.
Wie weet er evt een andere oplossing??
7 aug. 2005 staat in mn geheugen gegrift!!
CorollaclubNL/Corollaforum en iedereen die meegewerkt heeft aan/aanwezig is geweest op de "Beer-meeting"
23 maart 2006, WOW!! geweldig!
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed.
Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
Silvertoppie
President member
President member
Berichten: 1512
Lid geworden op: do feb 26, 2004 22:02
Type Corolla: Subaru
Locatie: vroomshoop
Contacteer:

Bericht door Silvertoppie »

@Beer:Oplossing voor de leidingen is t nieuw laten persen van slangen ( Lausalec..)

@Sander4AGE: 1 stekker van de ECU ( Die kleine..) Is van de interieur kabelboom , die naar dat groene relais ( Circuitopeningsrelais..) gaat moet je anders 'schakelen' in de kabelboom omdat anders de brandstofpomp niet blijft lopen ( gaat de motor na 10 sec weer uit...) En die ( 20V..)'grote stekkers die niet volledig zijn gevult' daarvan moet je de juiste draden bij elkaar zoeken en die aansluiten naar de grote zwarte stekker van de 4A-FE interieurkabelboom Hierop zitten oa: RPM signaal, waarschuwingslampjes, Speedsignaal enz.. Van de 20V kabelboom houd je een heleboel draden ( Oa: Airco, en aparte randonderdelen die we hier niet kennen/kenden, maar toen in JPN al leverbaar waren toendertijd..) 'over' die je niet kunt aansluiten, deze moet je afbinden
Dussssssss een boel doormeet werk :wink:
Subaru Impreza WRX STI 2008 tuned by EMS 340pk en 510NM
Sandero4AGE
Newbie
Newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: za mei 12, 2007 17:50
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101
Locatie: Giessenburg werkzaam in Volkel

Bericht door Sandero4AGE »

me blok hangt er inmiddels ook in.hier was ik al bang voor.maar dankje wel.denk eerst dat ik nog een belletje ga plegen of ik aan een kompleet kabel boom van motor en intrieur kan krijgen.en anders word het door meten ja.en heb helaas geen vakantie meer dus gaat nog even duren denk.we zullen zien.maar thanks.de circuitopeningrelais heb ook van de 4age dus die er maar in stoppen dan.
Silvertoppie
President member
President member
Berichten: 1512
Lid geworden op: do feb 26, 2004 22:02
Type Corolla: Subaru
Locatie: vroomshoop
Contacteer:

Bericht door Silvertoppie »

Dan werkt t relais nog niet..... Dan moet je de complete interieurkabelboom+ zekering/relaiskast bij je 'linkervoet' ook hebben, en moet je nog doormeten....... Je moet de draden ( dusss t relais..) anders 'schakelen'... Gewoon de kabelboomdiagram van de 20V erbij pakken, en ff naar de dealert hollen voor een kopietje van t 4A-FE E10 Circuitopeningsrelais dan kom je er zekerweten uit!!!
Subaru Impreza WRX STI 2008 tuned by EMS 340pk en 510NM
Sandero4AGE
Newbie
Newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: za mei 12, 2007 17:50
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101
Locatie: Giessenburg werkzaam in Volkel

Bericht door Sandero4AGE »

onder tussen heb ik een komplete kabelboom besteld plus interieurkabelboom en tellerhuis pij japoto.ik hoop daar snel maandag of dinsdag meer van tehoren.
Denk dat dat een stuk gemakkelijker is.
Weet toevallig iemand wat voor gas kabel ik nodig heb de standaard gas kabel van de e10 is te kort
Marc0
Freak
Freak
Berichten: 8166
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 15:10
Type Corolla: AvensisT25

Bericht door Marc0 »

gaskabel van een E10 1.3 heb je nodig!
Seat Ibiza 1.2 TDi Style
Sandero4AGE
Newbie
Newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: za mei 12, 2007 17:50
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101
Locatie: Giessenburg werkzaam in Volkel

Bericht door Sandero4AGE »

oke thanks
Sandero4AGE
Newbie
Newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: za mei 12, 2007 17:50
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101
Locatie: Giessenburg werkzaam in Volkel

Bericht door Sandero4AGE »

helaas ze kunnen de kabelbomen niet leveren op kort termijn.
Dus nu puzellen.Zit allen heel erg met dat de connector van de lucht massa meter die van de kabelboom is af geknipt.weet iemand aan een stukje kabel met de conector te komen die er op moet.van dijne kon me er niet aan helpen.of heeft iemand een pin out schema van.
Beer SSV
Special member
Special member
Berichten: 542
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 19:33
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101

Bericht door Beer SSV »

ik snap het niet helemaal, maar volgens mij heb je dus nu een stuk kabel incl de connector die op de AFM gaat nodig?
Als ik het goed gelezen heb (op club4ag.com) zouden die van andere AFM's ook moeten passen. Want je kan ook andere (grotere) AFM's op je Silvertop monteren. Wat de winst is weet ik niet.
7 aug. 2005 staat in mn geheugen gegrift!!
CorollaclubNL/Corollaforum en iedereen die meegewerkt heeft aan/aanwezig is geweest op de "Beer-meeting"
23 maart 2006, WOW!! geweldig!
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed.
Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
Sandero4AGE
Newbie
Newbie
Berichten: 50
Lid geworden op: za mei 12, 2007 17:50
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101
Locatie: Giessenburg werkzaam in Volkel

Bericht door Sandero4AGE »

ze hebben in die mooie kabelboom van 4age blokje zitten knippen ze hebben de conector er af geknipt voor de luchtmassa meter.ik zou niet weten hoe ik dat op ga lossen
Beer SSV
Special member
Special member
Berichten: 542
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 19:33
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101

Bericht door Beer SSV »

Wat ik al in mn vorige bericht zeg, volgens mij moeten de connectors van andere AFM's gewoon passen. Dus ff naar de sloop met je AFM en proberen maar.
kijk anders even hier: http://forums.club4ag.com/zerothread?id=5213
hier staat dat een AFM van een 7MGE past op de connector van een 4AGE. Dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn.
7 aug. 2005 staat in mn geheugen gegrift!!
CorollaclubNL/Corollaforum en iedereen die meegewerkt heeft aan/aanwezig is geweest op de "Beer-meeting"
23 maart 2006, WOW!! geweldig!
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed.
Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
Lmno35
General member
General member
Berichten: 166
Lid geworden op: di jul 27, 2004 08:38
Type Corolla: E10
Type Corolla: GTSi
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Lmno35 »

Hee Beer,

ik wilde eigenlijk maar één ding melden...

HULDE dat je weer begonnen bent!! :D

groet,
Joeri
~ Een tactvol mens is iemand die weet hoeveel hij te ver kan gaan ~
~ Mijlpaal behaald: 250.000km and running like a zonnetje :) ~
Beer SSV
Special member
Special member
Berichten: 542
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 19:33
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101

Bericht door Beer SSV »

Lmno35 schreef:Hee Beer,

ik wilde eigenlijk maar één ding melden...

HULDE dat je weer begonnen bent!! :D

groet,
Joeri
heheh dank voor de HULDE Joeri ;)

Hij is in principe klaar :D Het is nu nog wachten op Ad ivm het ene draadje wat nog vast moet (brandstoftoevoer) en dan kan er gestart worden! We gaan gewoon gestaag door.
7 aug. 2005 staat in mn geheugen gegrift!!
CorollaclubNL/Corollaforum en iedereen die meegewerkt heeft aan/aanwezig is geweest op de "Beer-meeting"
23 maart 2006, WOW!! geweldig!
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed.
Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
Gebruikersavatar
Kees
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 3506
Lid geworden op: di okt 01, 2002 21:12
CCNL lidnummer: 25
Type Corolla: AE101
Type Corolla: AE11 Levin
Locatie: Oosterhout --> Brabant!!
Contacteer:

Bericht door Kees »

Zet maar koffie klaar!
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..

http://www.groundspeed.nl
Beer SSV
Special member
Special member
Berichten: 542
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 19:33
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: AE101

Bericht door Beer SSV »

Is goed Kees! ;) melk en suiker?
7 aug. 2005 staat in mn geheugen gegrift!!
CorollaclubNL/Corollaforum en iedereen die meegewerkt heeft aan/aanwezig is geweest op de "Beer-meeting"
23 maart 2006, WOW!! geweldig!
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed.
Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
Gebruikersavatar
Kees
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 3506
Lid geworden op: di okt 01, 2002 21:12
CCNL lidnummer: 25
Type Corolla: AE101
Type Corolla: AE11 Levin
Locatie: Oosterhout --> Brabant!!
Contacteer:

Bericht door Kees »

AUB!
- AE101 - 2.0 3S-GE BEAMS Redtop powered! + S54 LSD
- EP82 16v GT Turbo
- AE111 Levin BZ-G 6-speed 4AGE 20v *JDM*
- ZZW30 1.8 16v
- JCE10 2JZ-GE sportcross kinderwagen..

http://www.groundspeed.nl
Plaats reactie