Onderdelen middenconsole uitgevallen

Over motor, bak, uitlaat, tuning, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Bompa
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: vr dec 27, 2019 16:56

Onderdelen middenconsole uitgevallen

Bericht door Bompa »

Hallo allemaal, ik rij met ontzettend veel plezier een Toyota Corolla 2006 1.4 hatchback al een tijdje. Nu zijn sinds vandaag de radio, ac, achterruitverwarming en displays uitgevallen op het middenconsole. Ventilator doet het nog en wordt warm en koud, kan alleen niet zien hoe hard hij gaat wat de temp is.

Voordat ik elke zekering apart er uit trek om te checken of er een of meerdere en welke kapot zijn. Zijn er misschien dingen die ik zeker mee moet nemen om te checken voordat ik een garage ga bellen? Ik dacht misschien is er iemand die dit probleem al eerder gehad heeft.

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Groet,

Sjors
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Onderdelen middenconsole uitgevallen

Bericht door Blof-fan »

Als er inderdaad meerdere dingen tegelijk geen teken van leven meer geven denk ik als eerste aan een zekering.

Als het goed is hoef je niet alle zekeringen eruit te trekken, want op de binnenkant van het deksel van het zekeringkastje (waarschijnlijk linksonder bij je voeten aan bestuurderskant) staat als het goed is welke zekering voor wat bedoeld is.
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Bompa
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: vr dec 27, 2019 16:56

Re: Onderdelen middenconsole uitgevallen

Bericht door Bompa »

Thanks voor je reactie!

Ik ben alle zekeringen nagegaan en 1 was inderdaad defect bleek met spanningsmeter. Nu klapte de nieuwe er ook direct uit. Dus kortsluiting. Ga spoedig een garage bezoeken, want mijn kennis komt ook niet echt verder.
Plaats reactie