Ik heb nu een Corolla met een 2E Carburateur. Stel ik zou een andere sterkere motor erin zetten wat zou er allemaal verandert worden? Zat voornamelijk naar een 4E of 5E te kijken om misschien in de toekomst in de Corolla te leggen.
Zou dan mijn C150 versnellingsbak passen op een 4E of 5E?
Motersteunen hetzelfde?
Wat aan te passen en kabelboom en wat moet er voor de rest gedaan worden om het passend te krijgen en werkend?
Andere motor
Moderator: Moderator
-
- Starting member
- Berichten: 94
- Lid geworden op: ma mar 13, 2017 14:01
- Type Corolla: EE90
- Type Corolla: Toyota
- Locatie: Welberg, Noord Brabant
- Bart-E11
- CCNL Member
- Berichten: 9543
- Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
- CCNL lidnummer: 796
- Type Corolla: E11
- Type Corolla: SE111
- Locatie: In Brabant
Re: Andere motor
Versnellingsbak is het probleem niet dat past wel
Alleen heb je eem caberateur dus geen retour leiding voor de benzine en kabelboom is wel wat meer werk naar injectie te maken
Maar ik zou doorsparen voir een 4efte
Alleen heb je eem caberateur dus geen retour leiding voor de benzine en kabelboom is wel wat meer werk naar injectie te maken
Maar ik zou doorsparen voir een 4efte
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting
Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
-
- President member
- Berichten: 1744
- Lid geworden op: do jul 07, 2005 01:24
- CCNL lidnummer: 0
- Type Corolla: KE20
- Locatie: Goirle
Re: Andere motor
De kans is groot dat er al een retour leiding ligt, bij een Starlet ligt die er al wel iig.
Motorsteunen passen waarschijnlijk wel, misschien moet je er 1 of 2 overzetten van je huidige motor (wederom, bij een Starlet met swap van 1/2E naar 4/5E is de steun aan de distributiezijde anders)
Motorsteunen passen waarschijnlijk wel, misschien moet je er 1 of 2 overzetten van je huidige motor (wederom, bij een Starlet met swap van 1/2E naar 4/5E is de steun aan de distributiezijde anders)
"It's all about the heart, the people who focus on parts, turbo's and all that stuff...they're just losers."
HET KE20 projecttopic
HET KE20 projecttopic