Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Voor alle meetings & evenementen...

Moderators: Moderator, CCNL E-team

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Blof-fan »

Zo'n tegengeluid vind ik fijn te horen Peet. Het is iets wat mensen vaak snel uit het oog verliezen. ;)

We nemen natuurlijk alle kritiek die we lezen en horen ter harte en nemen dat mee voor komende meetings, dus laat vooral horen wat je wel en niet leuk vond.

Ik wil daar graag nog een stapje verder in gaan: Wat verwachten mensen nu van een meeting als C'day?
Van velen hoorden we dat de locatie als goed en netjes ervaren werd, maar dat ze het dus wat 'saai' vonden. Hoe kunnen we dit verbeteren voor mensen? Hou even in gedachten dat zaken als 'een circuit' afhuren voor een club als de onze natuurlijk niet haalbaar is ;)
En voor ons is het dan ook van belang om te weten, vind je een kleine vergoeding voor zo'n meeting dan ook op z'n plaats?
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Noedel
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 3747
Lid geworden op: zo dec 21, 2008 15:40
CCNL lidnummer: 793
Type Corolla: E12
Type Corolla: 1.4 D4D
Locatie: Dendermonde (België)

Re: Hoe was C-Day 2013??

Bericht door Noedel »

Het enige wat mij stoorde in de voormiddag was het terrein zelf, namelijk het grasveld.
Door de regen (wat de organisatie uiteraard niet kon voorspellen) was het erg onhandig rondgaan, en snel smerig in de wagen, althans, bij mij toch.
Wat ik ook nog leuk zou vinden is bijvoorbeeld wat achtergrondmuziek aan de standjes en/of VIP-area.

Maar voor de rest vond ik het heel aangenaam.
Feit dat de wagens zo "ver" uit elkaar stonden vond ik niet erg.

Grtz
Bas Carwash
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo jun 26, 2005 12:58
CCNL lidnummer: 600
Type Corolla: EE101

Re: Hoe was C-Day 2013??

Bericht door Bas Carwash »

Ik denk dat dat best een goede discussie is om te voeren Pat. Cday was dit keer weer goed georganiseerd en de locatie was gewoonweg prachtig. Sowieso hulde voor het E-team om dit allemaal in de vrije tijd weer te organiseren. Ik ben het helemaal met Peter eens dat iedereen daar respect voor moet hebben en ik maak zelf een diepe buiging voor de mensen die het iedere keer weer voor elkaar krijgen om dit soort meetings te organiseren.

Aan de andere kant merk je aan mensen als Rogier dat het niet is wat ze er van verwachten. Als je niet of nauwelijks iemand kent op de club, dan voel je je niet echt thuis op een kletsmeeting. Ik vind dat een heel belangrijk signaal. Ik wil niet meteen van het meest negatieve scenario uitgaan, maar dit kan betekenen dat je clubleden misloopt...

Ik heb gehoord dat in het verleden activiteiten georganiseerd werden zoals 'cilinderkopwerpen' en 'het grote wielwisselspel'. Dat zijn zaken die makkelijk te organiseren zijn, die zorgen voor wat actie en ongetwijfeld leiden tot leuke en grappige situaties waardoor 'onbekenden' toch een leuke dag kunnen hebben. Ik denk dat het E-team zo nog wel 10 aparte dingen kan bedenken die je eenvoudig kunt organiseren.

Een circuit afhuren is inderdaad een hele opgave met een relatief kleine club als de Corollaclub. Ik ben het niet met je eens dat het onhaalbaar is, op het Midland circuit hebben we dat al eerder gedaan natuurlijk. Alleen vraagt het onwijs veel van de E-team leden. Sterker nog, ik denk dat je daar een apart team voor moet neerzetten die alleen met die meeting bezig zijn. Het is de vraag of we die mensen hebben. Ik weet het niet.
251,3pk bij 7130rpm en 281,6Nm bij 5350 rpm

Vroem, Fluit, Vroapp!!!, Ptsiej... Kijk daar gaat een paarse Corolla... Tenzij je in Zeeland bent, dan is ie wit... "I'm not alone..."
rogier114
Junior member
Junior member
Berichten: 124
Lid geworden op: vr apr 22, 2011 22:41
Type Corolla: E10
Type Corolla: toyota
Locatie: Nijverdal

Re: Hoe was C-Day 2013??

Bericht door rogier114 »

Kijk ik vond het leuk opgezet. Daar is niks mis mee!!!!! Maar een beetje actie had van mij wel gemogen!!! Een circuit afhuren is niet te doen begrijp ik maar al zul je een puzzel rit dr bij aanplakken! Achter grond muziek al was het steltlopen dan had je me ze allen nog kunnen lachen!!!! Kijk want ik was dr om half 2 is misschien laat maar kom aan rijden onder de tent door rijden niemand die ff je de weg wijst van als je daar heen rijdt dan kom je op het veld. Zodat ik de auto daar ff kwijt kon. Dan word een gesprek aanknopen met iemand echt niet wat. Want werd aan gekeken van die is ook de weg kwijt. Dus hebben me vriendin en ik maar besloten om de terugreis in tezetten richting het oosten!!!

Als je verdere vragen van mijn mening of als ik een x mee wil denken met wat ik van een meeting verwacht stuur me gerust een PB tje!!!!!
Niet links, niet rechts, maar recht doorzee!
PatrickE11
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 777
Lid geworden op: di jun 18, 2013 17:48
CCNL lidnummer: 857
Locatie: 010

Re: Hoe was C-Day 2013??

Bericht door PatrickE11 »

Ik was er niet bij. maar als je naar tacn kijkt regelen ze zulke dingen best wel goed. beetje van hun spieken dan komt alles wel goed.
Vorige auto: Toyota Corolla E11 1.6 16v Linea Terra
Huidige auto: Audi A3 1.8T Stage 2 tuned
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo feb 06, 2011 13:20
CCNL lidnummer: 809
Type Corolla: Starlet
Locatie: Nijverdal

Re: Hoe was C-Day 2013??

Bericht door Corolla Nijverdal »

rogier114 schreef:Kijk ik vond het leuk opgezet. Daar is niks mis mee!!!!! Maar een beetje actie had van mij wel gemogen!!! Een circuit afhuren is niet te doen begrijp ik maar al zul je een puzzel rit dr bij aanplakken! Achter grond muziek al was het steltlopen dan had je me ze allen nog kunnen lachen!!!! Kijk want ik was dr om half 2 is misschien laat maar kom aan rijden onder de tent door rijden niemand die ff je de weg wijst van als je daar heen rijdt dan kom je op het veld. Zodat ik de auto daar ff kwijt kon. Dan word een gesprek aanknopen met iemand echt niet wat. Want werd aan gekeken van die is ook de weg kwijt. Dus hebben me vriendin en ik maar besloten om de terugreis in tezetten richting het oosten!!!

Als je verdere vragen van mijn mening of als ik een x mee wil denken met wat ik van een meeting verwacht stuur me gerust een PB tje!!!!!
Misschien de volgende keer met een paar mensen meerijden?
Ik woon zelf ook in nijverdal en we maken regelmatig treintjes naar meetings toe.
Er komen niet gek veel mensen uit twente maar het is altijd wel leuk en gezellig om met een paar mensen af te spreken om vanuit daar achter elkaar aan te rijden.

Dus bij een volgende meeting kunnen we best afspreken om samen te rijden. Dan kom je al niet zo alleen aan op het terrein en ken je in elk geval al een paar mensen ;)
Gr,
Trystan
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Hoe was C-Day 2013??

Bericht door Blof-fan »

Activiteiten etc is iets waar we inderdaad weer naar kunnen en willen gaan kijken. Maar daar zitten achter de schermen ook weer (practische) haken en ogen aan Bas (onder meer dingen zoals opslag van het materiaal en transport ervan etc). Maar dat wil niet zeggen dat er inderdaad niet iets met simpele middelen te verzinnen valt. Daar gaan we het in de wintermaanden vast nog wel over hebben met het team ;)

Wat betreft het Midland circuit toen bij het 5 jarig jubileum in Lelystad in 2005 was ik er ook bij als vrijwilliger. Ik zie dit nog steeds als een van de beste CCNL meetings ooit. Dat zal iedereen die erbij was waarschijnlijk ook zonder meer met me eens zijn.
Maar hou ook even in gedachten dat de club sindsdien ook flink veranderd is. Onder meer met de mensen achter de schermen en (vaste) leden, maar nog veel belangrijker: het ledenaantal.

Even gewoon open kaart:
De meeste leden zullen het nog niet direct door hebben, maar dat is al jaren dalende.
Waar we bij dat 5 jarig jubileum nog een van de grootste Toyota clubs waren met meer dan 200 leden, is het actuele ledenaantal nog maar 85 ofzo. Bovendien is sinds die meeting de contributie al eens omlaag geschroefd van (ik dacht) €25,- naar €15,- en dat heeft het logische gevolg dat er gewoon weg minder inkomsten zijn voor de club, terwijl we nog wel gewoon vaste kosten hebben.
Dus we kunnen als club echt nog wel wat (ik vind dat we de afgelopen 3 á 4 jaar echt wel weer wat neer hebben weten te zetten tov de enorme dip die er toen was) maar de verwachtingen moeten ook realistisch blijven. ;)

Ik weet het precieze bedrag niet meer, maar ik weet wel dat het enorm hoog was en wij jaren zouden moeten sparen om het Midland circuit nog eens af te kunnen huren. Onmogelijk is het dus niet, maar voor de club in zijn huidige vorm wel behoorlijk onhaalbaar ;)

Het afhuren van het jachthuis kostte dit jaar ook geld, vandaar dat we dit jaar ook een kleine bijdrage vroegen van niet leden om dit ook een beetje op te kunnen vangen. Maar als het aantal bezoekers dan ook (door verschillende omstandigheden en meerdendeels buiten de controle van de club) nog eens laag blijft, dan is dat weer een grotere belasting op de clubkas. Stel dat je bij het afhuren van een dure toplocatie slecht weer hebt en tegenvallende bezoekersaantallen, dan loopt de club eigenlijk gewoon een risico en ook dat kunnen we niet maken naar onze leden :roll:

Ik heb op het moment het idee dat mensen ook met te hoge verwachtingen naar meetings komen. Wij kunnen als club natuurlijk geen JAF ofzo organiseren en we zijn ook afhankelijk van de bezoekers (aantal auto's, kwaliteit van de auto's etc).
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
rogier114
Junior member
Junior member
Berichten: 124
Lid geworden op: vr apr 22, 2011 22:41
Type Corolla: E10
Type Corolla: toyota
Locatie: Nijverdal

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door rogier114 »

@ corolla nijverdal natuurlijk kan dat. Als de Toyota blijft. Maar dat neemt niet weg voor mij dat er wel wat actie mag zijn!!!

Hebben jullie wel eens gedacht aan een puzzel rit??? Ofzoiets denkbaars???
Niet links, niet rechts, maar recht doorzee!
PatrickE11
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 777
Lid geworden op: di jun 18, 2013 17:48
CCNL lidnummer: 857
Locatie: 010

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door PatrickE11 »

anders doe je toch de volgende c day met een dynomeet erbij bij verhoeven ofzoiets. ;)
Vorige auto: Toyota Corolla E11 1.6 16v Linea Terra
Huidige auto: Audi A3 1.8T Stage 2 tuned
martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
Berichten: 3835
Lid geworden op: vr dec 26, 2008 21:14
CCNL lidnummer: 784
Type Corolla: AE111
Type Corolla: G6
Locatie: Almeloo

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door martijnE11 »

Opzich ben ik het met je eens Patrick, de kas moet niet leeg. Maar het 10 jarige jubileum was dan ook erg leuk met het louwman museum. Dit kost geld. Maar zo zijn er toch ook allemaal dingen die niet zoveel geld kosten? Bijvoorbeeld. een keer bij de importeur kijken? Dat zal toch wel mogelijk zijn? Toyota Nederland doet momenteel erg veel met sociaal media. Dus denk dat hun dit ook erg leuk vinden. Kunnen zij ook leuke reclame maken.

De locatie was dit jaar geweldig mooi. Alleen er was niet veel naast het kletsen. (hoewel ik me prima heb vermaakt hoor!) Maar ik snap goed dat sommige mensen het minder vonden. Omdat je daar misschien een beetje rond loopt zonder aanspraak.

Begrijp me niet verkeerd.! heb me prima vermaakt. Maar ik snap de reactie van sommige mensen wel. Iets actievere meeting zal wel erg leuk zijn.

Puzzel rit / toerrit hebben we diverse keren gedaan. Maar de laatste jaren weinig animo! dit komt denk ik door de crisis / benzine prijzen. Denk dat Patrieck dat ook bedoel met het veranderen van de club. 10 jaar geleden waren de auto's nog nieuw en behoorlijk duur. Inmiddels zijn de auto's wat ouder en een stuk goedkoper. Hierdoor veranderd de club van volwassen mannen met een gevulde knip naar studenten met niet al te veel geld..

Het is ook niet makkelijk om het iedereen naar wens te maken! Dat is de andere kant van het verhaal
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Blof-fan »

rogier114 schreef:@ corolla nijverdal natuurlijk kan dat. Als de Toyota blijft. Maar dat neemt niet weg voor mij dat er wel wat actie mag zijn!!!

Hebben jullie wel eens gedacht aan een puzzel rit??? Ofzoiets denkbaars???
Bij eerdere edities van C'day hadden we vaak wel een puzzelrit of een mooie toerrit waar mensen gratis aan konden deelnemen.

Maar omdat er de laatste paar keren eigenlijk niemand daar meer gebruik van maakte en het voor ons als organisatie erg veel werk is om die uit te zetten en de vrijwillige E-team leden daar verschrikkelijk veel tijd (en benzine) in moeten stoppen om dat te maken, dan is het gewoonweg niet meer haalbaa rom ziets in elkaar te draaien als er maar 1 of 2 mensen de rit tijden.
Veel mensen vinden het al ver genoeg rijden om überhaupt op de meeting te komen en willen dan niet nog eens tig km meer rijden als ze daar eenmaal zijn heeft de ervaring inmiddels geleerd.
Dit is jammer, want het was inderdaad altijd wel een leuk onderdeel, maar in dit geval was het een kwestie van vraag en aanbod ;)
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Peet »

Het mooiste is ,als mensen hier neer zetten wat ze graag zouden willen zien op een meting
Persoonlijk hou ik ook van leuke dingen om te doen .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar ;)

Maar wat jullie ook kunne doen in plaats van een baan af te huren is ge woon op (vrij rijden)mee te doen .er is plek zat voor een meting
Maar ik ben er wel eens meer mee bezig geweest ,er zijn maar een paar mensen die mee durfen
Dus ik denk dat je dat moet laten schiete

Peet
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Blof-fan »

Wij snappen het als organisatie ook best en nemen alle kritiek dan ook ter harte om er van te kunnen leren.
Uiteraard kunnen we het nooit iedereen 100% naar de zin maken, maar we willen wel graag dat iedereen zich thuis voelt en er een gezellig dag aan overhoudt ;)

Met het 5 jarig jubileum op het Midland Circuit en het 10 jarig jubileum bij het Louwman museum doen we er over het algemeen inderdaad nog een extra schepje bovenop. Maar dat betekend ook weer dat we daar als club zijnde ook voor moeten sparen.
We proberen elk jaar een leuke loactie uit te kiezen en we hebben Louwman ook al verschillende keren benaderd voor een meeting daar, maar helaas gaan die daar lang niet altijd in mee. En zo is dat bij wel meer locaties waarvan we denken er wel terecht te kunnen maar wat achteraf dus niet haalbaar blijkt te zijn.

Begrjip me goed, ik probeer hier echt niet alles wat krom is weer recht te praten.
Maar ik wil jullie ook de andere kant van het verhaal laten zien om misschien een beetje begrip te kweken dat het nog niet altijd meevalt om een dergelijk evenement op poten te zetten. We kunnen echt van alles verzinnen, het een nog mooier dan het andere. Maar het moet ook kunnen. Zowel financiëel, als met vrijwilligers en vanuit practisch opzicht ;)
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
Gebruikersavatar
Blof-fan
E-team
E-team
Berichten: 7526
Lid geworden op: vr apr 02, 2004 16:15
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92 GT-S
Locatie: Oostkapelle, Zeeland
Contacteer:

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Blof-fan »

Peet schreef:Het mooiste is ,als mensen hier neer zetten wat ze graag zouden willen zien op een meting
Persoonlijk hou ik ook van leuke dingen om te doen .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar ;)

Maar wat jullie ook kunne doen in plaats van een baan af te huren is ge woon op (vrij rijden)mee te doen .er is plek zat voor een meting
Maar ik ben er wel eens meer mee bezig geweest ,er zijn maar een paar mensen die mee durfen
Dus ik denk dat je dat moet laten schiete

Peet
Dat is het 'm nou net Peet. Tuurlijk is zo'n dag vrij rijden hardstikke leuk!
Maar de doelgroep is als puntje bij paaltje komt gewoonweg te klein. Niet iedereen durft inderdaad het circuit op met z'n mooi gepoetste bolide waar ie de volgende dag ook weer mee naar het werk moet.
Zeker als je dan ook nog eens tussen ervaren circuit rijders moet rijden die met enorme pk kanonnen over dat circuit links en rechts langs je oren razen :lol:
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Driving: '89 Toyota Corolla AE92 XL Hatchback B&M Special
Restomodding: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site
rogier114
Junior member
Junior member
Berichten: 124
Lid geworden op: vr apr 22, 2011 22:41
Type Corolla: E10
Type Corolla: toyota
Locatie: Nijverdal

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door rogier114 »

Kijk al is het een x vrij rijden met een extra eigen bijdrage. Ik ga zeker mee!!! Heb maar een 1.3 16v maar dan zal hij echt aan de bak moeten!!!! :lol:
Niet links, niet rechts, maar recht doorzee!
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Peet »

begrijp je volkomen Patrieck
Begrijp die jongens ook met hun wage dat ze het niet aan durven ;)
Rogier ,er zijn zat dage met vrij rijden ,koste 30 euries per zet

Trouwens persoonlijk heb ik geen moeite om wat exstra geld neer te leggen voor een leuk evenemeent .maar kan niet in iedereen zijn portemenee kijke :lol:

Peet
Rickvr
Special member
Special member
Berichten: 747
Lid geworden op: di sep 13, 2011 13:10
Type Corolla: ZZE123
Type Corolla: Compressor
Locatie: Brabant

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Rickvr »

ik kom ook, als we een keer naar zandvoort of een ander circuit gaan, en ben best bereid om daaraan mee een bijdrage te leveren ;)
[Current] Corolla TS Compressor project:
viewtopic.php?t=49546

[Sold] Corolla E10 GTSi project:
viewtopic.php?t=40831
rogier114
Junior member
Junior member
Berichten: 124
Lid geworden op: vr apr 22, 2011 22:41
Type Corolla: E10
Type Corolla: toyota
Locatie: Nijverdal

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door rogier114 »

Peet maar met verschillende Corolla,s onder elkaar is toch leuker!!!!!!!! :D
Niet links, niet rechts, maar recht doorzee!
Bas Carwash
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo jun 26, 2005 12:58
CCNL lidnummer: 600
Type Corolla: EE101

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Bas Carwash »

Pat, het circuitrijden / afhuren word hier nu een beetje neergezet als de nieuw te verwachten standaard voor Cday, maar dat gaat misschien wat ver. Voor 2015 is dat zeker een goed idee.

Maar kunnen we niet wat simpele dingen bedenken voor Cday volgend jaar? Qua locatie hadden we alvast een prima plek voor dergelijke activiteiten. Ik vond het idee cilinderkopwerpen en wielen wisselen wel leuk. We kunnen ook denken aan discuswerpen met vliegwielen, kogellagerstoten...

Nog meer ideeen nodig?
251,3pk bij 7130rpm en 281,6Nm bij 5350 rpm

Vroem, Fluit, Vroapp!!!, Ptsiej... Kijk daar gaat een paarse Corolla... Tenzij je in Zeeland bent, dan is ie wit... "I'm not alone..."
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo feb 06, 2011 13:20
CCNL lidnummer: 809
Type Corolla: Starlet
Locatie: Nijverdal

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Corolla Nijverdal »

Bas Carwash schreef:Pat, het circuitrijden / afhuren word hier nu een beetje neergezet als de nieuw te verwachten standaard voor Cday, maar dat gaat misschien wat ver. Voor 2015 is dat zeker een goed idee.

Maar kunnen we niet wat simpele dingen bedenken voor Cday volgend jaar? Qua locatie hadden we alvast een prima plek voor dergelijke activiteiten. Ik vond het idee cilinderkopwerpen en wielen wisselen wel leuk. We kunnen ook denken aan discuswerpen met vliegwielen, kogellagerstoten...

Nog meer ideeen nodig?
bodykits maken :lol:
Gr,
Trystan
Bas Carwash
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1555
Lid geworden op: zo jun 26, 2005 12:58
CCNL lidnummer: 600
Type Corolla: EE101

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Bas Carwash »

Haha, ja goed idee. Hebben we meteen een dagvullend programma.
251,3pk bij 7130rpm en 281,6Nm bij 5350 rpm

Vroem, Fluit, Vroapp!!!, Ptsiej... Kijk daar gaat een paarse Corolla... Tenzij je in Zeeland bent, dan is ie wit... "I'm not alone..."
pampie
President member
President member
Berichten: 2293
Lid geworden op: do jul 27, 2006 17:08
CCNL lidnummer: 0
Type Corolla: E12
Type Corolla: Corolla
Locatie: Het Zonnige Zuiden
Contacteer:

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door pampie »

Een veldje erbij waar je wel kunt en mag crossen. Altijd entertainment om te zien voor de mensen die niet crossen. :lol:
Toyota Corolla E12 Facelift 1.8 TS 2005 ----> 110.000 km
Toyota RAV4 XA2 Facelift 2.0 2004 ----> 220:000 km
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo feb 06, 2011 13:20
CCNL lidnummer: 809
Type Corolla: Starlet
Locatie: Nijverdal

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Corolla Nijverdal »

Ik zag trouwens laatst wel dat je dat nieuwe circuit bij emmen ook kunt afhuren als club. Weet niet wat daar de prijzen van zijn maar zullen vast niet zoveel zijn als zandvoort of assen. Misschien is dat een keer leuk om iets te organiseren?
Gr,
Trystan
Smarty
President member
President member
Berichten: 2493
Lid geworden op: do mei 17, 2007 02:41
CCNL lidnummer: 845
Type Corolla: KE70
Type Corolla: volvo V40T
Contacteer:

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Smarty »

Corolla Nijverdal schreef:Ik zag trouwens laatst wel dat je dat nieuwe circuit bij emmen ook kunt afhuren als club. Weet niet wat daar de prijzen van zijn maar zullen vast niet zoveel zijn als zandvoort of assen. Misschien is dat een keer leuk om iets te organiseren?

Trystan ga is achter de prijzen aan ik denk dat je schrikt wat zo iets kost!!!!

Bas Carwash top idee gaan we zeker onthouden!!!!
Corolla Nijverdal
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1004
Lid geworden op: zo feb 06, 2011 13:20
CCNL lidnummer: 809
Type Corolla: Starlet
Locatie: Nijverdal

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Corolla Nijverdal »

Smarty schreef:
Corolla Nijverdal schreef:Ik zag trouwens laatst wel dat je dat nieuwe circuit bij emmen ook kunt afhuren als club. Weet niet wat daar de prijzen van zijn maar zullen vast niet zoveel zijn als zandvoort of assen. Misschien is dat een keer leuk om iets te organiseren?

Trystan ga is achter de prijzen aan ik denk dat je schrikt wat zo iets kost!!!!

Bas Carwash top idee gaan we zeker onthouden!!!!
Geen idee. Maar dacht omdat dit nog een klein circuit is dat het misschien meevalt ;)
Wil er wel eens een berichtje naartoe sturen?
Gaat om dit circuit:
http://www.testtrackthedinga.nl/
Gr,
Trystan
Peet
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 4435
Lid geworden op: vr sep 17, 2010 23:08
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Type Corolla: corollag6r

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Peet »

Je heb gelijk Bas ,laat dat rijde maar ff zitte
Dat kunne we altijd nog apart doen ,volgend jaar
Er is daar toch niet veel animo voor
We kunne beter leukere dingen doen ;)

Pampie ik heb gister wel gecrost ,de enigste pffff

En jongens die voor het eerst ook mee wille vrij rijden ,zal het volgend jaar aan geven wanneer we weer gaan
Maar het is moeilijker dan je denkt ,lijk me verstandig dat er iemand mee rijd ,die weet van toete en blazen .
trouwens volgens mij is er deze maand nog 1 keer vrij rijden
Maar genoeg er over .

Eerst de metingen proberen naar iedereen zijn zin te maken
Al is dat moeilijk

gr Peet
SV-Sportscars
Full member
Full member
Berichten: 356
Lid geworden op: ma nov 07, 2011 21:11
Type Corolla: E12
Type Corolla: Toyota
Locatie: Raalte
Contacteer:

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door SV-Sportscars »

Voor ons was het een leuke meeting, wij zijn er in 2011 ook bij geweest in Tiel en ook toen voornamelijk gepraat en rond gelopen etc, was ook toen erg gezellig.
De locatie was dit jaar wel veel mooier dan in Tiel, maar beide waren goed georganiseerd en gezellig.

We weten dat meerdere clubs met de zelfde problemen zitten van teruglopende ledenaantallen en daardoor ook minder animo voor dingen, wellicht te kijken wat er met andere Toyota clubs bijvoorbeeld te organiseren is?
Wellicht dat je dan voor bepaalde evenementen wel meer/genoeg animo kan krijgen voor sportieve evementen, Bij Celicas.eu hebben we er ook naar gekeken voor circuits etc omdat er meerdere leden die actief circuit rijden (3 Time Attack rijders in de club en meerdere die regelmatig circuitdagen bijwonen en naar de Ring gaan) maar voor zo'n kleine club is het totaal niet te betalen zelfs als de deelnemers hun volledige percentage betalen.
Sgt_Lyna
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2453
Lid geworden op: di sep 07, 2010 15:22
CCNL lidnummer: 821
Type Corolla: AE101
Type Corolla: XLi
Locatie: Zeist

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Sgt_Lyna »

We kunnen ook een wedstrijdje auto demonteren doen... We het eerst het dashboard eruit heeft :P
Ride: Toyota Corolla E10 1.6 GLTSJDMi+ > project
Green Zing E10
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 1191
Lid geworden op: vr aug 28, 2009 09:04
CCNL lidnummer: 783
Type Corolla: ImprezaGTT
Locatie: Delft

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Green Zing E10 »

Tsja lastig hoor. Het is natuurlijk altijd makkelijk om kritiek te hebben op iets wat anderen hebben georganiseerd, maar om dan zelf met betere ideeen te leveren, is het toch vaak ineens erg stil.

Ik heb het altijd erg naar m'n zin gehad met c'day, en baal ervan dat ik er niet bij was dit jaar. Al gaat het me dit jaar een stuk minder om de Corolla's zelf, maar meer om iedereen even te spreken.


2011 (Edit, je hebt gelijk Bart we zitten al in 2013!) was c'day enorm compleet naar mijn idee. dB-meting, deukentovenaar, poetsdemo's en demoauto's. Alles wat je van een auto evenement mag verwachten. Daar had je de locatie dan ook. 2012 ben ik ook niet geweest, waar was dat toen?

Misschien een leuke aanvulling is een klus/sleutel locatie. Heren als Patrieck, Peet en Bas hebben een schat van ervaring qua sleutelen. Misschien is het leuk mocht je een klein probleempje hebben om hier samen met wat andere clubleden naar te kijken?
Niet een distributieriem vervangen ofzo, maar gewoon kleine klusjes. Dat is denk ik zeker voor nieuwe gezichten een natuurlijke manier om elkaar beter te leren kennen.
Daarnaast lijken me een aantal Corolla-demonstraties eens erg leuk. Om maar een voorbeeld te noemen: die Corolla van Stefan, ik heb hem nu al vaak genoeg stil zien staan en grote verhalen gehoord over 300 pk, maar laat maar eens zien dan, doe eens een aantal fly by's met dat ding.
Net als de turboow van Bas of de Blacktop van Bart of Martijn. Laat eens zien wat dat hok kan. Dát willen Corolla liefhebbers zien naar mijn idee!
Laatst gewijzigd door Green Zing E10 op di sep 10, 2013 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Livin’ life in the fast lane
Movin’ at the speed of life and I can’t slow down
I don’t really know where I’m headed, just enjoyin’ the ride
Just gon’ roll ’til I drop and ride ’til I die
Gebruikersavatar
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 9543
Lid geworden op: di mar 30, 2010 09:12
CCNL lidnummer: 796
Type Corolla: E11
Type Corolla: SE111
Locatie: In Brabant

Re: Help het E-team evenementen nog beter te organiseren!

Bericht door Bart-E11 »

Dat was 2011 in tiel pim
2010: Louwman
2011: Tiel peeters automotive
2012: Showoff

Ik vond het zelf tegenvallen qua bezoekers en ook fout ingeschat over de non toyota parkeerplaats
Volgende keer meer in het zicht dat het een hoop scheelt

Kraampjes waren er idd weinig was weinig interesse naar helaas

En om iets te doen cross of balans brug of handlig circuit lijkt me meer voor 15de jaargang dan hebben we een mooie reden om meer uit te geven
Of we moeten een locatie hebben waar het allemaal mogelijk is voor weinig
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 285K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5
Plaats reactie