De ik vind het jammer dat de CCNL niet meer bestaat topic

Voor als het ff totaal ergens anders over gaat...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Bart-E11
CCNL Member
CCNL Member
CCNL lidnummer: 796
Type Corolla: E11
Auto: SE111

De ik vind het jammer dat de CCNL niet meer bestaat topic

Bericht door Bart-E11 » do mei 24, 2018 23:45

Na het lezen van het bericht van Martijn word ik er wel een beetje stil van
nu was ik de laatste jaren ook niet echt aanwezig meer op meetings mede door ook teruglopen van bezoekers maar ook eigen prive omstandigheden en mijn Corolla vaak uit elkaar lag afgelopen 4 jaar :lol:

nou ben ik vorig jaar in aanraking gekomen met Toyota Club Benelux, daar zitten ook wat leden van MR2 club ''the wild bunch" bij en die zitten ongeveer in het zelfde schuitje als CCNL terug lopende leden en echt alleen de harde kern is overgebleven
Ik vind dit wel een gezellig groepje mensen en ook meerdere meetings bezocht en heb men draai daar wel gevonden

Kees en Jeroen hebben de weg met social media al gevonden maar degene die daar ook interesse hebben
https://www.toyotaclubbenelux.com/site- ... /index.php

en misschien tot dan!
Project: **Corolla SE111 Luna - > G6R Turbo**
Daily: Corolla AE111 Terra - > Luna -> wanabe G6 277K Km and counting

Tellerswipe 80 - 160
Ruudje schreef:Is dit de 3de versnelling ?
Bart-E11 schreef: Nee z'n 5

martijnE11
CCNL Crew
CCNL Crew
CCNL lidnummer: 784
Type Corolla: AE111
Auto: G6

Re: De ik vind het jammer dat de CCNL niet meer bestaat topic

Bericht door martijnE11 » vr mei 25, 2018 04:03

Toch voel ik me dan aanstichter van het geen. En ik voel mij dan ook verplicht om misschien erg laag maar toch mijn reactie te geven. Achter de schermen. Is mijn verhaal al een tijdje geleden vermeld maar hierbij mijn reactie die voor iedereen te lezen is.

En ja Bart ergens doet het mij ook zeer! Sinds 2006 loop Ik hier als broertje vanen sinds 2008 als actief lid. Sinds 2011 als vrijwilliger. Maar helaas.

Wellicht bij een aantal hier bekent maar ik heb in 2016 een soort van burnout gehad. Dit kwam door
1:mijn werk voor mijn werk elke dag om 4:30 in de auto zat en Rond 18:00/18:30 weer thuis kwam vanuit werk. Op een project zat die niet viel te managen, gierend achteruit liep (voor 45 miljoen aangenomen - 15 miljoen verlies)
2: deeltijd HBO studie naast het werk.
3: mijn karakter, perfectionisme, alles perfect willen doen, geen nee kunnen zeggen. Te verantwoordelijk voelen voor dingen buiten mijn invloed sfeer.
4: vrijwilligers werk ccnl. Ik voelde me daar tot een maand of wat terug altijd erg verantwoordelijk voor. Echter heb ik van die burnout geleerd! Wat heeft voor mij prioriteit en wat niet. Wat vind ik leuk en waarom doe ik dingen. Als dan blijkt dat ik de ccnl kar trek zonder plezier maar met het idee als ik het niet doe is het klaar. Toch nog maar even aan modder. Maar toch eigenlijk wel denk voor wie doe ik het eigenlijk...

Het is 2017, ik loop op het itm een dag waar we als ccnl echt actief heb bij gedragen. Een leuke dag. Iris en ik zitten voldaan in de auto naar huis. Hoeveel corollas heb jij eigenlijk gezien? 5, 6?misschien 8?. Oké daarvoor dus al dat werk? Ahfijn.
Het is september 2017 we hebben grote plannen, stuk grond gekocht en we gaan. Ons droomhuis bouwen. Ik als engineer cq techneut wil zoveel mogelijk zelf doen. Ondertussen loopt de HBO studie gewoon door. Qua tijd een handige keuze? Nee. Qua markt en elke ander overweging? Absoluut we gaan d'r voor!!

Inmiddels weer een tijdje verder moet ik mij behoeden tegen de fouten uit het verleden. Ik moet dingen stoppen om nieuwe dingen mogelijk te maken maar de kop boven water te houden in deze voor mij drukke tijd. Ccnl loopt voor geen meter. Krijg niks geregeld en kan niks afschuiven aan een ander want ben nog alleen over. Een last waar ik snachts van wakker lig. (ja ook nu) dit doet me de das om ik kap er mee. Het gaat niet langer zo.
Groet,
Martijn

E11 1.6 G6 RED SOLD! http://corollaforum.nl/viewtopic.php?t=30515"
Toyota Aygo Dynamic Orange (auto van de vrouw)
Peugeot 308 blue lease executive (lease hok)

Martijn
Forum Admin
Forum Admin
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Auto: Toyota CHR
Contacteer:

Bericht door Martijn » vr mei 25, 2018 13:54

Martijn, begrijpelijk. Het enige verschil met anderen is dat je op dit moment de laatste en enige was.
Normaal gesproken zou het stokje overgaan naar iemand anders en nu loopt het iets anders.
Veel mensen hebben het aan zien komen dus een gehele verrassing is het ook niet.

Daarnaast ben je zelf nu bezig met veel belangrijkere dingen in je leven dus laat CCNL gewoon even los.. en richt je daarop.
Tegen de tijd dat je weer wat ´lucht´ hebt kan je altijd nog zien. Vergeet niet dat we niet helemaal ophouden met bestaan, al is er straks niet meer dan het Corollaforum.

Whatsapp groepen en facebook groepen snoepen ook bezoekers (en leden) weg omdat het soms makkelijker is om via andere wegen in contact te komen en te communiceren dan via een (ouderwets?) forum waar je elke keer op moet inloggen. Ik leef gelukkig niet samen met mijn telefoon (trouwens, waar is ie eigenlijk...?) en heb in 2012 na 4 jaar mijn feestboek account gesloten. Dus official group of CCNL 2.0 zijn niet aan mij besteed.

Voor mij is Corollaforum de plek om over de hobby te praten en we hebben daar alles op en aan.
Ouderwets? Ja maar dat is elke Corolla zo onderhand ook.. ;)
AfbeeldingHyaku ichi !!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO

Blof-fan
E-team
E-team
CCNL lidnummer: 525
Type Corolla: AE92
Auto: AE92 GT-S
Contacteer:

Bericht door Blof-fan » vr mei 25, 2018 23:38

Je hoeft jezelf niets kwalijk te nemen Martijn. Je was een van de weinige die zich überhaupt nog in wilden zetten om iets overeind te houden.
Het leven verandert en soms moet je dan even mee veranderen, leuk of even iets minder leuk ;)

Het is gewoon een van die dingen van de moderne maatschappij en daar doe je helaas weinig aan...
Driving: '04 Toyota Avensis 2.0 Wagon
Restoring: '88 Toyota Corolla AE92 GT-S Coupé
Have a good life in Africa: '92 Toyota Corolla AE92 GTSi Hatchback

Mijn uitgebreide persoonlijke project site

Peet
CCNL Member
CCNL Member
CCNL lidnummer: 803
Type Corolla: E11
Auto: corollag6r

Bericht door Peet » za mei 26, 2018 15:49

Ik vind het tof dat je ff uit leg geef hier zo Martijn ,het duurde ff ;) het is jammer dat niemand het over neemt van je
Ik begrijp je wel ,denk eerst aan je eige met je vrouw
Hoop wel dat het hier blijf bestaan ,ik ben ook lid van die andere Toyota club ,alleen rij ik toch niet mee of zo iets ,ben veeeeel ste oud er voor
Al die jonge pikkiies ,pffff

Gr peet

Plaats reactie