Nieuw

Voor als je hier nieuw bent en je reactie...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Waico65
Newbie
Newbie
Type Corolla: E12
Auto: Corolla

Nieuw

Bericht door Waico65 » wo mar 07, 2018 22:17

Goedenavond leden,

Ben in de gelukkige omstandigheid dat ik as zondag een Corolla 1.8 vvt-i van bj 2001 mag ophalen. Betreft een ingevoerde uit BE met alle papieren erbij en vorige eigenaar heeft er 3 jaar met de juiste zorg meegereden. Vanwege gezinsuitbreiding is deze 3-deurs dus te klein geworden voor deze persoon en ik zocht juist kleiner, dus dat kwam goed uit.
Kom uit de Audi A4 genen, maar gezinssamenstelling is aan het uitdunnen vanwege uitvliegende kinderen, dus hoef dan niet meer zonodig, en vrouwlief vanwege reuma vindt hogere zit, kleiner en dus handelbaarder ook wel pré.
Heb dus geen Toyota verleden, wel tijdlang japans - Mitsubishi - gereden, dus de japanse degelijkheid is mij niet helemaal onbekend.
Na dus alle relevante info op internet te hebben doorgespit heb ik dus weinig tot zeer weinig wanklanken erover kunnen lezen. Auto heeft 150dkm er opzitten, maar alles voelde zeer solide aan.

Dus kanniewachten...

Groetjes.

Perre
CCNL Member
CCNL Member
Type Corolla: E11
Auto: E11Station

Re: Nieuw

Bericht door Perre » do mar 08, 2018 12:27

Een Corolla is met 150dkm eigenlijk nog maar pas ingereden. Als die goed verzorgd geweest is, moet je je inderdaad niet direct aan problemen verwachten.
Ik wens je alvast veel veilige kilometers met de wagen, en als het mogelijk is, zien wij altijd graag een foto verschijnen.

jaapio
Special member
Special member
Type Corolla: E10
Auto: P9 en MR2

Bericht door jaapio » vr mar 09, 2018 09:30

Welkom alhier :lol:

Een corolla 1.8 vvti uit 2001? Hoe ziet die dan uit? Of is het een 1.6??

Perre
CCNL Member
CCNL Member
Type Corolla: E11
Auto: E11Station

Bericht door Perre » vr mar 09, 2018 16:07

Zal een E12 zijn denk ik. Die was in België al te krijgen eind 2001.

Waico65
Newbie
Newbie
Type Corolla: E12
Auto: Corolla

Bericht door Waico65 » di mar 13, 2018 07:27

Is idd een E12,vanuit BE waren ze er ietjse eerder. Ben nog aan het uitvogelen hoe alles werkt, maar dat gaat wel lukken. Afgelopen zondag uit Heerlen opgehaald, waren eerst week eerder al daar, maar toen hadden de thermostaat en waterpomp het begeven, heeft vorige eigenaar prima gefixed. Auto was nl half jaar geschorst vanwege gezinsuitbreiding, hij zocht grotere 5 deurs, ik had een Audi A4 uit 2000 met 128dkm op teller, dus dat was voor ons allebei een pré.

Zal zsm even een foto erop zetten.
Heb er helaas geen instructieboekje meer bij, iemand opties cq adresje waar je die evt nog op kop kan tikken?

Plaats reactie