Even voorstellen...

Voor als je hier nieuw bent en je reactie...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Madforce
Newbie
Newbie

Even voorstellen...

Bericht door Madforce » di jul 11, 2017 16:09

Dag mede- forumleden,

Omdat ik hier nieuw ben zal ik mijzelf even kort voorstellen.
Mijn naam is Jonathan en ik woon in Winterswijk.
Sinds vorig jaar september ben ik in het bezit van een zilveren Corolla sedan uit maart 2004. De auto heeft een 1.6 benzinemotor welke is gekoppeld aan een automatische versnellingsbak.
Ik was niet per se op zoek naar een Toyota, maar nadat mijn vorige auto, een BMW 3 serie, het begeven had, kwam ik deze Corolla tegen bij een handelaar hier in het dorp. De betrouwbaarheid van deze auto's is alom bekend, dus met 121.000 kilometer op de teller durfde ik het wel aan.
Natuurlijk is het wennen om van een BMW over te stappen naar een Corolla, maar ik moet zeggen dat het prima bevalt. De auto nodigt door de automaat uit tot rustig rijden, met alle voordelen van dien.

Waarom heb ik me op dit forum geregistreerd? Ik vind het leuk om de ervaringen van anderen te lezen, en ik ben op zoek naar wat tips voor het onderhoud van de Corolla. Over een tijdje zal ik mijn vragen posten. Hopelijk kunnen jullie mij helpen :D

Met vriendelijke groet,

Jonathan 'Madforce'

Perre
CCNL Member
CCNL Member
Type Corolla: E11
Auto: E11Station

Re: Even voorstellen...

Bericht door Perre » di jul 11, 2017 19:35

Hey Jonathan,
Welkom op het forum.
Hier valt inderdaad heel wat te lezen over de ervaringen van anderen. Als je vragen hebt, vind je hier altijd wel iemand die kan helpen.
Veel veilige kilometers gewenst.

Plaats reactie