Effe Route99 langs laten komen

Voor als je hier nieuw bent en je reactie...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Route99
Newbie
Newbie

Effe Route99 langs laten komen

Bericht door Route99 » ma nov 25, 2019 12:07

Ken het forum wel van vroeger ooit eens gezien, maar aangezien Toyota's me uitstekend van A naar B brengen en belangrijk... ook weer terug met over het algemeen zeer weinig problemen, mijn (technische) hobby's meer in de ICT & in sport zit dan in autos, er altijd een drempel was om hier actief deel te nemen.

We hebben al 10-tallen jaren Toyota's, ook begonnen met een Tercel (5 j) , overgegaan naar de mooie Corolla liftback (~10j), daarna de Wagon (~10j) en nu al weer ruim 15 jaar een Verso 1.6 L benzine, silver metallic, uit 2002 jong 2e hands gekocht en die ik wil afrijden als er gen gekke zaken gebeuren. Nu ca 280.000 km op de teller. Zit nu net in de WW (helaas ~ 2 jaar voor de finish...), dus heb nu wel meer tijd om zelf wat op te knappen/kleine reparaties te doen (wel niet-motorisch dan...). Dat was de trigger om nu wel me hier aan te melden.

BTW: In mijn familie hebben we ook veel Toyota's en mijn ega heeft een (inmiddels) oudere Sirion 2, de dochter van... ook zo betrouwbaar...

Suggesties op het forum op mijn posting (wrs vandaag): Welkom! Tnx!

Dit model Verso dus:
Afbeelding

Martijn
Forum Admin
Forum Admin
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Auto: Toyota CHR
Contacteer:

Re: Effe Route99 langs laten komen

Bericht door Martijn » do nov 28, 2019 08:05

Welkom!! :D

Met beetje liefde voor de kleine dingen kan je vast jaren langer genieten van deze Verso. ;)
AfbeeldingHyaku ichi !!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO

Plaats reactie