Program card voor de intelligent tester

Over al het overige, het andere, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
MzKzM
CCNL Member
CCNL Member
Berichten: 3554
Lid geworden op: di feb 15, 2005 19:45
CCNL lidnummer: 545
Type Corolla: AE92
Type Corolla: AE92
Locatie: Purmerend

Program card voor de intelligent tester

Bericht door MzKzM »

Aangezien ik weet dat er sommige leden ook bij de Toyota dealer werken vroeg ik me af of zij misschien duidelijkheid kunnen scheppen in het volgende:

Ik heb een paar jaar geleden een toyota intelligent tester weten te bemachtigen. Nu blijkt dus dat ik een type D-programmakaart van de "kale" versie heb en dus niet de mogelijkheid heb om de NVH of breakout box aan te sluiten en uit te lezen. Toen ik bij mijn dealer vroeg of ik wellicht een up-to-date programma kaart kon aanschaffen van het A-type vertelde ze mij dat dit zonder erkend Toyota dealerschap waarschijnlijk niet mogelijk was. (was niet mijn normale onderdelen man overigens, vandaar dat ik het maar nog eens navraag) Ik kan ze natuurlijk op ebay vinden maar dan met name de USA versies voor de vetronix mastertech 3100 en daar staan de EU modellen weer niet in...

Kan ik zo'n programmakaart voor een diagnose apparaat dat inmiddels al niet eens meer door de dealer zelf ondersteund word (er is immers de scantool) echt niet kopen als hobyist? (even niet op de eventuele prijs lettend)

Heeft er iemand een up to date lijst van de diverse kabelbomen die op de TCCS checker (een ander diagnose apparaat die ik ook heb) gebruikt worden en voor welke markt? (Met name Japan en EU is interresant, mijn laatste lijst is uit 1995 en omvat vooral de USA modellen)
Coffee is what makes civilized life possible in these demanding times...
Plaats reactie