Corolla E11 standaard radio / subwoofer

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Ton-G6
Newbie
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: za apr 16, 2016 17:54

Corolla E11 standaard radio / subwoofer

Bericht door Ton-G6 »

Beste allen,

Ik zou graag een simpele subwoofer/versterker willen installeren in mijn E11 G6 facelift vvti. Ik heb met een kameraad bekeken of dit mogelijk is, maar wij konden geen 'standaard' tulp ingang in de originele radio vinden zoals bij aftermarket radio's. Ik zou graag de originele radio willen behouden i.v.m. de verbruiksmeter en dergelijke ;)

Is dit überhaupt mogelijk? Wij vonden achter in het display nog wel een stekker-ingang waar niks op aangesloten zat, zie onderstaande foto:

Afbeelding

Kan iemand mij vertellen waar deze ingang voor is en of het alsnog mogelijk is om een subwoofer aan de originele set-up te hangen? :D

ALvast bedankt,

Ton.
Gebruikersavatar
Martijn
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 6610
Lid geworden op: ma sep 16, 2002 17:06
CCNL lidnummer: 1
Type Corolla: KE70
Type Corolla: Toyota CHR
Locatie: Wassenaar
Contacteer:

Re: Corolla E11 standaard radio / subwoofer

Bericht door Martijn »

Ik vermoed voor een CD wisselaar. Is vaak een 12-polige.
De originele subwoofer wordt vaak met een Y-kabel tussen de grote connector aangesloten.
Afbeelding

If they don´t even have a microfiber towell in heaven.. IM NOT GOING!

˙˙˙ɐʇoʎoʇ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuO
Ton-G6
Newbie
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: za apr 16, 2016 17:54

Re: Corolla E11 standaard radio / subwoofer

Bericht door Ton-G6 »

Ben er totaal niet in thuis, maar wordt de subwoofer aangesloten op het display op bovenstaande foto, of dient deze aangesloten te worden op de achteringang van de 'cd' speler onderin het dashboard? Heb ergens gelezen dat het voorwerp op de foto enkel het bedieningspaneel is en de radio eigenlijk onderin het dashboard zit (waar je ook de cd insteekt) Deze hebben we er namelijk nog niet uitgehad..
Plaats reactie