Radio E11 heeft ineens geen ontvangst meer

Over headunits, navigatie, carkits, woofers en Db's, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Mr-Lexus
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: za aug 11, 2012 18:35

Radio E11 heeft ineens geen ontvangst meer

Bericht door Mr-Lexus »

Ik heb een corolla E11, laatste facelift. Uitstekende kar, echte (Japanse) Toyota dus.
Onlangs viel de ontvangst van mijn radio, standaard fabrieksexemplaar, echter ineens onder het rijden zomaar weg. Op alle zenders alsof hij niet correct is afgestemd. Nu had hij altijd al moeite om de zenders te vinden (vindt er minder dan mijn oude aftermarket Kenwood), maar eenmaal gevonden was het helder.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Beter nog, hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de module er al uit gehad en de stekker zit goed.

Alvast bedankt!
Mr-Lexus
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: za aug 11, 2012 18:35

Re: Radio E11 heeft ineens geen ontvangst meer

Bericht door Mr-Lexus »

Mr-Lexus schreef:Ik heb een corolla E11, laatste facelift. Uitstekende kar, echte (Japanse) Toyota dus.
Onlangs viel de ontvangst van mijn radio, standaard fabrieksexemplaar, echter ineens onder het rijden zomaar weg. Op alle zenders alsof hij niet correct is afgestemd. Nu had hij altijd al moeite om de zenders te vinden (vindt er minder dan mijn oude aftermarket Kenwood), maar eenmaal gevonden was het helder.

Heeft iemand een idee wat het probleem kan zijn? Beter nog, hoe ik dit kan oplossen? Ik heb de module er al uit gehad en de stekker zit goed.

Alvast bedankt!

Niemand een idee? Groet.
yorick
President member
President member
Berichten: 2238
Lid geworden op: vr jun 13, 2008 19:17
CCNL lidnummer: 823
Type Corolla: AE111
Type Corolla: G6R
Locatie: Hoofddorp

Re: Radio E11 heeft ineens geen ontvangst meer

Bericht door yorick »

kabelbreuk soms?
Past: Lexus IS200 6 cilinder
Past: Toyota corolla G6R
New: Ford Focus Limited wagon 1.6TDI '11
Plaats reactie