Een vraagje over verlichting

Over plaatwerk, ruiten, verlichting, enz...

Moderator: Moderator

Plaats reactie
Prutskok
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 25, 2016 20:01

Een vraagje over verlichting

Bericht door Prutskok »

Hallo mede Toyota gebruikers,

Na een uitstapje naar een Renault Scénic weer terug gegaan naar Toyota.

Heb nu sinds 2 weken een corolla Verso uit 2005. Super blij mee. Alleen heb een paar vragen.

1.
Als ik het klokje instel in het display en het contact gaat uit gaat hij niet door en als ik de auto start staat hij weer op nul.

2.
Hetzelfde met het display verlichting, als je het licht aan doet gaat hij een paar tinten donkerder na instelling naar de gewenste licht. Auto uit staat de oude instelling er weer in.

3.
Zit er in de auto een licht zoemer. Dus als je de auto uit zet en deur gaat open dat hij piept.

Sorry voor al die vragen.

Groetjes Ferry
Corolla Verso e12
Luuk
Full member
Full member
Berichten: 377
Lid geworden op: zo jun 21, 2009 11:38
Type Corolla: AE111
Type Corolla: G6 20v
Locatie: Veghel

Re: Een vraagje over verlichting

Bericht door Luuk »

Er zit als het goed is een zekering voor het "wakker" (dus het onthouden van de tijd) stand van het oa het klokje en zoals je zegt de dashboardverlichting. Bij mijn oude civic was dit de zekering waar backup bij stond, maar ik weet niet zeker wat voor zekering het bij toyota is.

Er zit ook een lichtzoemer in ja, wanneer de sleutel uit het contact is en de lampen staan nog aan zou deze moeten klinken. Gaat de binnenverlichting wel aan als je de bestuurdersdeur opent?
Prutskok
Newbie
Newbie
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 25, 2016 20:01

Re: Een vraagje over verlichting

Bericht door Prutskok »

Nee nog niet de binnenverlichting wordt gemaakt. Daar zit een storing in en de garage heeft een nieuwe besteld dus daar kan het aan liggen?
Corolla Verso e12
Plaats reactie