Zomertijd

Plaats een reactie

Bevestigingscode
Voer de code exact in zoals deze wordt weergegeven. Alle letters zijn ongevoelig voor hoofdletters.
Smileys
:D :) :( :o :shock: :? 8-) :lol: ;)
Meer smileys bekijken

BBCode is AAN
[img] staat AAN
[url] staat AAN
Smileys zijn AAN

Onderwerpoverzicht
   

Beeld uitklappen OnderwerpoverzichtCOLON Zomertijd

Re: Zomertijd

door toyo bob » Di Mrt 30, 2010 22:47

Ik heb het even gecontroleerd, aangezien het vroeger altijd wel vanzelf ging en de forum instelling op op zomertijd aanpassen staat.
De tijdzone stond echter op de standaard instelling, UTC i.p.v. UTC + 1 :oops:

Dit heb ik zojuist aangepast, dus als je het zelf ook op UTC+1 zet gaat het in het vervolg vanzelf goed met winter- en zomertijd.

Re: Zomertijd

door CoupÉter » Ma Mrt 29, 2010 15:17

duidelijk!!

done :)

Zomertijd

door Co'tje » Ma Mrt 29, 2010 02:18

Graag willen we iedereen erop wijzen dat de zomertijd weer is ingegaan, aangezien deze tijd niet automatisch veranderd op het forum moet je dit zelf instellen.

Dit doe je als volgt.

Rechts bovenin beeld zie je "gebruikerspaneel" staat, hier klik je op
Je krijgt nu een nieuw scherm met al je instellingen, in dit scherm klik je aan de linker kant op "forumvoorkeuren"
Nu kan je bij "mijn tijdzone" de tijd veranderen. Voor de zomertijd moet deze staan op UTC + 2.
Dan klik je op "versturen" en je zal zien dat de tijd weer klopt.

ik neem aan dat het zo duidelijk is, maar mochten er nog vragen zijn dan horen we het graag.

ARco

Omhoog